اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نزاع خونین جوانان برای جای پارک خودرو (+عکس)



 اخبار حوادث - نزاع خونین جوانان برای جای پارک خودرو (+عکس)

9 جوان که به دلیل جای پارک خودرو به جان یکدیگر افتاده بودند، توسط ماموران کلانتری چیتگر تهران دستگیر و پرونده آنان به دادسرا فرستاده شد.

 

اخبار,اخبار حوادث,نزاع خونین جوانان برای جای پارک خودرو

 
به گزارش ایرنا، حدود ساعت 14 اواسط این هفته به ماموران کلانتری 154 چیتگر خبر رسید که عده ای جوان با چوب و چاقو به جان یکدیگر افتاده و در حال ضرب و شتم هستند.
 
به دنبال این موضوع سریعا ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به جاده مخصوص کرج اعزام شدند. ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند که 9 جوان با چوب و چاقو به جان یکدیگر افتاده اند.
 
عوامل کلانتری سریعا وارد عمل شده و پس از پایان دادن به این نزاع 9 متهم را بازداشت و جهت بررسی موضوع را به کلانتری انتقال دادند.
 
در کلانتری مشخص شد که این افراد تنها به دلیل جای پارک خودرو با یکدیگر درگیر شده بودند لذا با توجه به اینکه طر ف های درگیری با یکدیگر صلح و سازش نکردند، پرونده به همراه متهمان به دادسرای مربوطه انتقال داده شد.
اخبار حوادث - ایرنا


ویدیو مرتبط :
نزاع کروکودیل و سه شیر در پارک ملی کنیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نزاع خونین بر سر جای پارک خودرو



اخبار,اخبار حوادث,نزاع خونین بر سر جای پارک خودرو

اخبار حوادث - ۶ نفر روانه کلانتری شدند
نزاع خونین بر سر جای پارک خودرو

چندین مرد جوان و میانسال که به خاطر جای پارک با یکدیگر درگیر شده بودند، ‌به دلیل اخلال در نظم عمومی دستگیر شدند.

ساعت هشت صبح ۱۷ آبان ماه ماموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس با اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ تهران بزرگ از وقوع یک مورد درگیری دست جمعی در آدرس خاک سفید - خیابان امین، مطلع و جهت بررسی صحت و سقم موضوع به محل اعزام شدند.

مشاهدات ماموران حکایت از آن داشت که چندین نفر مرد جوان و میانسال در حالی که صورت های آنان خون آلود است در حال نزاع و درگیری هستند.

ماموران با مداخله جهت جدا کردن طرفین دعوا تلاش کرده که اثر بخش نبوده، لذا با توجه به شدت درگیری و کنترل اوضاع، ماموران با سلاح سازمانی اقدام به شلیک یک تیر هوایی نمودند و در ادامه با تلاش عوامل و نیروهای کمکی دیگر به درگیری خاتمه دادند.

در این خصوص، تعداد ۶ نفر به دلیل اخلال در نظم عمومی به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ امیر هوشنگ امیری، رییس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس گفت: طی بررسی های صورت گرفته مشخص شد علت این درگیری خونین، بر سر جای پارک خودرو بوده است. پرونده متهمان جهت تعیین و تکلیف به مرجع قضایی ارسال شد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران