اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نرخ غذای دانشجویی در دانشگاه‌های دولتی، غیرانتفاعی و آزاد





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رییس صندوق رفاه دانشجویان اعلام كرد:

نرخ غذای دانشجویی در دانشگاه‌های دولتی، غیرانتفاعی و آزاد

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت‌علوم، تحقیقات و فناوری، سقف ژتون غذای دانشجویی دانشگاه‌های غیردولتی و دانشگاه آزاد را 1200 تومان عنوان كرد.

مهندس كیوان مرادیان كوچك سرایی در گفت‌وگو باایسنا، با بیان اینكه دانشگاه‌های غیردولتی و آزاد از سرانه رفاهی برخوردار نیستند و تنها یارانه تغذیه دریافت می‌كنند، گفت: به همین دلیل نرخ غذای دانشجویی این دانشگاه‌ها از دانشگاههای دولتی بیشتر می‌شود.

وی با تاكید بر اینكه هزینه غذای دانشجویی دانشگاه‌های غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد نباید از 1200 تومان افزایش یابد، اظهار كرد: به دانشگاه‌ها توصیه شده است كه اگر هزینه غذای دانشجویی كمتر از این رقم تمام شد نرخ غذا را كاهش دهند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت‌علوم همچنین در خصوص نرخ غذای دانشگاه‌های دولتی با بیان اینكه پیشنهاد شده است كه سه نوع غذا در بین دانشجویان توزیع شود، گفت: براین اساس غذای كم هزینه 350 تومان، غذای متوسط 485 تومان و غذای پرهزینه مبلغ 590 تومان در نظرگرفته شده است.

وی همچنین در خصوص قیمت صبحانه نیز گفت: نرخ وعده صبحانه 300 تومان تعیین شده است.

وی خاطر نشان كرد: كلیه دانشجویانی كه نمی‌توانند هزینه غذا را پرداخت كنند، می‌توانند تا 100 درصد از وام تغذیه استفاده كنند و 9 ماه پس از فراغت از تحصیل در اقساط 60 ماهه، وام خود را بازپرداخت كنند./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
جشنواره غذای دانشجویی دانشگاه علوم اقتصادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانشگاه آزاد مشهد؛تجمعات دانشجویی کشته نداشت



 

 

 

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اشاره به تجمع های اخیر در دانشگاه آزاد مشهد با رد برخی اخبار و شایعات در این باره گفت؛ در جریان این تجمع های دانشجویان هیچ مجروح و زخمی نداشتیم، ضمن اینکه شایعه هفت کشته شده نیز کذب محض است.

وی افزود؛«در دانشگاه آزاد تاکنون به ۵۰ نشریه مجوز انتشار داده شده که این نشریات مورد استفاده همه دانشجویان است.»