اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نرخ عوارضی اتوبان ها، به سرنوشت نان دچار شد(+سند)



اخبار اقتصادی - نرخ عوارضی اتوبان ها، به سرنوشت نان دچار شد(+سند)

در حالی که پیش تر مدیرکل نگهداری راه و ابنیه فنی سازمان راهداری از افزایش نرخ عوارض خودروها در آزادراه ها خبر داده بود، اکنون شاهد کاهش نرخ عوارضی هستیم.

به گزارش عصرخبر، چندی پیش عزیز فیلی اعلام کرده بود نرخ عوارض خودروی سواری در آزاد راه تهران- قم از ۳۰۰ به ۵۰۰ تومان افزایش یافته است و این نرخ تا یک سال آینده ثابت می ماند.
عزیز فیلی با اشاره به افزایش عوارض ۶ آزاد راه بخش خصوصی ادامه داد: نرخ عوارض این آزاد راه ها به صورت مشارکتی و توسط وزارت راه و شهرسازی تعیین می شود.

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,نرخ عوارضی اتوبان ها


پیش ازاین عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده بود: در سال جاری ۲۰ آزادراه افزایش عوارض نداشته و تنها با افزایش عوارض ۶ آزادراه بخش خصوصی موافقت شده است.

افزایش نرخ عوارضی سوژه ای شد تا موافقان دولت به حمایت و منتقدان دولت به نقد دولت در این زمینه بپردازند، اما بررسی ها نشان می دهد که سرنوشت افزایش قیمت نان در مورد نرخ عارضی ها هم تکرار شده است.

در حالی که نرخ عوارضی خودرو قم - تهران به 500 تومان افزایش پیدا کرده بود گویا اکنون با کاهش 100 تومانی به 400 تومان رسیده است که البته این سبب بلاتکلیفی و عابران این آزادراه شده است و می تواند نشان از بی برنامگی دولت باشد یا قدرت رسانه ها.

گفتنی است، پس از افزایش 30 درصدی قیمت نان در تهران و شهرستان ها به یکباره دولت به صورت دستوری، قیمت نان را 10 درصد کاهش داد که احتمال می رود این اتفاقی است که برای نرخ عوارضی آزادراه ها صورت گرفته است.

تصاویر زیر مربوط به چند روز گذشته آزادراه قم - تهران می باشد که نشان از افزایش و کاهش نرخ عوارض خودروهاست.

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,نرخ عوارضی اتوبان ها

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,نرخ عوارضی اتوبان ها

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,نرخ عوارضی اتوبان ها

 اخبار اقتصادی - عصرخبر

 


ویدیو مرتبط :
کریستوف هم به سرنوشت جکسون دچار شد از نوعی دیگر!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جسد قذافی به سرنوشت جسد بن لادن دچار می شود؟



 

 

 

یک از اعضای شورای محلی شهر مصراته که هم اکنون جسد قذافی و فرزندش معصم در آنجا نگهداری می شود روز دوشنبه از احتمال دفن معمر قذافی در دریا سخن گفت.

به نقل از العربیه، این مسئول محلی اعلام کرد از جمله سه پیشنهاد درباره جسد قذافی انداختن آن در دریا است وی همچنین یکی از این پیشنهادها را دفن وی در مقبره " مهاجمان" است.

این درحالی است که احمد جبریل سخنگوی شورای ملی انتقالی لیبی روز یکشنبه پس از مشاهده جسد رهبر سابق لیبی در شهر مصراته اعلام کرد جسد معمر قذافی با رعایت موازین اسلامی دفن خواهد شد.

وی پیش از این در گفتگویی اعلام کرده بود که جسد معمر قذافی به قبیله وی تحویل داده خواهد شد.

با این حال هنوز در مورد وضعیت این جسد تصمیم نهایی گرفته نشده است به ویژه اینکه ولید زقل یکی از مسئولان محلی شهر مصراته در گفتگو با روزنامه "الشرق الوسط" اعلام کرد که مجلس محلی مصراته در این خصوص هنوز درخواستی از خانواده قذافی دریافت نکرده است."

همسر قذافی و قبیله وی دو روز پیش در دو درخواست جداگانه از شورای انتقالی لیبی خواسته بودند که جسد معمر قذافی و فرزند وی را تحویل آنها دهد.../تحلیل:انتخاب