اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نخستین واکنش ترامپ به منتقدان اظهاراتش علیه مسلمانان / مخالفان من عده ای احمق هستند؛ حرفم را پس نمی گیرم!+تصویر



نخستین واکنش ترامپ به منتقدان اظهاراتش علیه مسلمانان
مخالفان من عده ای احمق هستند؛ حرفم را پس نمی گیرم!+تصویر

"دونالد ترامپ" نامزد حزب جمهوریخواه نسبت به انتقادات منتقدانش درباره اظهارات اخیرش پیرامون لزوم ممنوع کردن ورود مسلمانان به امریکا واکنش نشان داد.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


به گزارش خرداد، رسانه های امریکایی با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ که در جریان یک مصاحبه تلویزیونی مطرح شد نوشتند:"ترامپ گفت که منتقدان او احمق هستند. اوافزود:"من آدم ریاکاری نیستم و به دلیل آن چه گفتم شرمنده و متاسف نیستم. من حرفم را پس نمی گیریم".

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

ترامپ روز سه شنبه در مصاحبه با "باربارا والترز" مجری برنامه های تلویزیون نظرات خود را بیان کرد. ترامپ در مصاحبه با شبکه خبری "ای بی سی" اظهار کرد:"من دارای روابط فوق العاده ای با بسییاری از مسلمانانی هستم که با من هم عقیده می باشند".
 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در آخرین نظرسنجی انجام شده از سوی خبرگزاری "رویترز" ترامپ با کسب 35 درصد محبوبیت در میان افکار عمومی از کدیگر نامزدها از جمله مارکو روبیو (با 14 درصد جلب نظر مساعد افکار عمومی) و بن کارسون (با 13 درصد) پیش افتاده بود.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار بین الملل - خردادنیوز

 


ویدیو مرتبط :
واکنش تند جمشید مشایخی به حواشی جشن منتقدان سینما و اظهاراتش درباره عزت الله انتظامی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مسلمانان آمریکا به توزیع جزوه هایی علیه امام خمینی(ره) در کالیفرنیا



 

 

واکنش مسلمانان آمریکا به توزیع جزوه هایی علیه امام خمینی(ره) در کالیفرنیا

 

اقدام یک گروه آمریکایی در ایالت کالیفرنیا در توزیع  جزوه های توهین آمیز نسبت به امام خمینی (ره) با اعتراض مسلمانان این منطقه روبه رو شد. به گزارش عصر ایران به نقل از سی ان ان، اخیرا یک گروه آمریکایی جزواتی را در مدارس راهنمایی و دبیرستان شهر سن دیگو در ایالت کالیفورنیا توزیع می کند که در آنها نسبت های ناروایی به دین اسلام و امام خمینی (ره) مطرح شده است.

اقدام این گروه آمریکایی در توزیع منشورهایی در مخالفت با اسلام در میان دانش آموزان مدارس با بحث و جدل های زیادی روبه رو شده است.

از جمله در واکنش به این موضوع ، "ادگار هوبیدا" از شورای روابط اسلامی آمریکایی در این باره گفت: ما نسبت به اقدامات اوباشگرایانه در مدارس عمومی، نگرانیم؛ این بروشورهای تبلیغی به گسترش کینه توزی می انجامد.

وی اضافه کرد: این اقدامات تنها منجر به شعله ور شدن آتش اسلام هراسی و اسلام ترسی می شود. این اقدامات باعث می شوند دانشجویان و دانش آموزان مسلمان مورد حمله قرار بگیرند.

"زاک باچیت" یکی از شهروندان آمریکایی در این باره گفت که او توزیع جزوه ها را دیده است که از دو صفحه تشکیل  و در آن اتهاماتی متوجه امام خمینی (ره) شده است.

او می گوید: فرد ناشناسی این جزوه را در اختیار خواهر کوچکترم که در مدرسه راهنمایی کلرمونت درس می خواند، قرار داده است.

وی می گوید: هنگامی که مطالب غیراخلاقی جزوه را دیدم احساس توهین کردم زیرا با معیارهای اخلاقی در تعارض است.

با این حال موسس این گروه آمریکایی اعتراضات به اقدام این گروه را بی اهمیت می داند.

"گری کاس" در واکنش به این اعتراض که آیا این جزوات نشان دهنده شکلی از نژادپرستی نیستند ؟گفت: این اقدام به هیچ عنوان نژاد پرستی نیست. هر آنچه که می گوییم واقعیت است!

این گروه آمریکایی همچنین جزوات خود را در امکان عمومی خارج از مدارس راهنمایی   و در شهرهای لوس آنجلس و منطقه خلیج سان فرانسیسکو نیز توزیع می کند..../عصر ایران