اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نحوه انتخاب رشته های دانشگاه آزاد در آزمون کارشناسی ناپیوسته اعلام شد



اخبار,اخبار دانشگاه , آزمون کارشناسی ناپیوسته

 

اخبار دانشگاه - برگزاری آزمون در مرداد؛
نحوه انتخاب رشته های دانشگاه آزاد در آزمون کارشناسی ناپیوسته اعلام شد

داوطلبان شركت در آزمون كاردانی به كارشناسی ناپیوسته سال 93 که متقاضی پذیرش در رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد این آزمون هستند باید در زمان پرینت كارت شركت در آزمون با مراجعه به سایت مركز آزمون دانشگاه آزاد نسبت به انتخاب كد رشته های تحصیلی خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، كلیه متقاضیان شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 93 که براساس رشته‌های امتحانی كه پذیرش آنها توسط دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد (این رشته‌های امتحانی در دفترچه راهنمای ثبت‌نام مشخص شده است) لازم است ابتدا با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی: www.sanjesh.org و مطالعه شرایط و ضوابط آزمون مندرج در سایت سازمان در آزمون ثبت‌نام کنند.

افراد متقاضی رشته های دانشگاه آزاد باید بر اساس دستورالعمل اجرایی در زمان پرینت كارت شركت در آزمون در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه 20 تا 22 مردادماه 93 با مراجعه به سایت مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و براساس  اطلاعیه آن دانشگاه، نسبت به انتخاب كد رشته های تحصیلی بر اساس رشته امتحانی خود اقدام کنند.

به گزارش مهر، ثبت نام در آزمون كاردانی به كارشناسی ناپیوسته سال 93 تا روز دوشنبه 19 خردادماه 93 ادامه دارد.

همچنین بر اساس اعلام سازمان سنجش در راستای اجرای مفاد قانون جامع ایثارگران مصوب مجلس شورای اسلامی همسران و فرزندان جانبازان 25 درصد به بالا مشمول استفاده از سهمیه ایثارگران می‌شوند. این دسته از داوطلبان باید به تناسب نسبت به علامتگذاری بندهای 10 و 11 تقاضانامه ثبت‌نامی اقدام کنند.
اخبار دانشگاه - مهر

 


ویدیو مرتبط :
مشاوره انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد مهندسی صنایع

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز انتخاب رشته‌ با آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد



آغاز انتخاب رشته‌ با آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد,انتخاب رشته‌ با آزمون دانشگاه آزاد

آغاز انتخاب رشته‌ با آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

انتخاب رشته‌ با آزمون دانشگاه آزاد برای داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون کارشناسی ناپیوسته از امروز چهارشنبه آغاز شد.

به گزارش ایسنا، کلیه داوطلبانی که در آزمون سازمان سنجش شرکت کرده‌اند، می‌توانند از چهارشنبه 6 شهریور 92 با مراجعه به سایت www.azmoon.org جهت انتخاب رشته‌های با آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند.

این دسته از داوطلبان می توانند با توجه به کد رشته انتخابی که در آزمون آن شرکت نموده اند حداکثر تا 10 رشته/محل را انتخاب و در فرم ثبت نام درج کنند.

فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی نیز می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. این دسته از فارغ التحصیلان می‌توانند پس از اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام در این دوره یک رشته را حداکثر در 10 محل دانشگاهی انتخاب کنند.

طبق این گزارش، داوطلبان می‌توانند در صورت مواجهه با هر سوال یا ابهامی به سایت www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مراجعه و در قسمت پرسش و پاسخ، سؤال خود را مطرح کنند و یا به آدرس الکترونیکی [email protected] ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکزآزمون دانشگاه آزاد به سوالات آنها پاسخ گویند.