اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نجات یک نوزاد که معجزه کریسمس نام گرفت !



 

نجات یک نوزاد که معجزه کریسمس نام گرفت !

 

ایسنا:به نقل از شبكه خبری ABC، پلیس پس از پیداكردن این نوزاد و پیش از آن كه با زباله اشتباه گرفته شود به بیمارستان كودكان این ایالت منتقل كرد اما هویت این نوزاد تاكنون مشخص نشده است.

پلیس با بیان اینكه وضعیت كودك مساعد است، اعلام كرد در حال جستجو برای پیداكردن والدین این نوزاد است اما هیچ سرنخی از والدین او به دست نیاوردند.

به گفته پلیس این نوزاد داخل یك جعبه مقوایی در جلوی یك كلیسا و در نزدیكی سطل زباله پیدا شده است.

«كلر» یكی از كاركنان كلیسا گفت: در حال جارو كردن پیاده رو بودم كه صدایی از داخل جعبه توجه‌ام را جلب كرد. صدایی شبیه به صدای نوزاد یا صدای بچه گربه بود. وقتی در جعبه را باز كردم، با این دختر پنج روزه مواجه شدم.

به نقل از شبكه خبری ABC ، «كلر» پس از پیدا كردن نوزاد سریعا با پلیس و اورژانس تماس گرفت و نوزاد را به بیمارستان منتقل كردند.... / isna.ir


ویدیو مرتبط :
نجات معجزه آسای نوزاد از دریا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نجات معجزه آسای نوزاد پس از غوطه‌ور شدن در روغن داغ +تصاویر(+16)



در اینجا شما داستان فردی را می‌خوانید که هنگام نوزادی از ظرف روغن داد به طرز معجزه‌آسایی نجات یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،در اینجا شما داستان فردی را می‌خوانید که هنگام نوزادی از ظرف روغن داد به طرز معجزه‌آسایی نجات یافت.

اخبار,اخبارحوادث,حوادث  روز


رویز در حالی که مشغول بازی در آشپزخانه بود، ظرف بزرگ پر از روغن داغ را ندانسته به سمت خود کشید و این چنین، این حادثه ناگوار رخ داد.

درنتیجه این سوختگی شدید این نوزاد یک سال و 4 ماهه در سال 1981 دچار 60 درصد سوختگی شد.

اخبار,اخبارحوادث,حوادث  روز

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث  روز


پزشکان معتقد بودند جراحت‌های وی آنقدر شدید است که او جان سالم به در نخواه برد اما هنگامی که تحت نظر پزشکان دانشگاه یوتاه بود به طرز معجزه‌آسای و در کمال ناباوری نجات یافت.

این نوزاد بعد از 58  عمل در 25 سال توانست به زندگی عادی خود بازگردد. در سنین مختلف جراحی‌های متفاوتی داشت که رسیدن به نتایج مطلوب برای او مدت‌ها به طول انجامید. مثلا در سن 18 سالگی موهای بلند درآورد اما در نهایت او توانست پس از سختی زیاد یک زندگی نسبتا عادی را تجربه کند.

اخبار,اخبارحوادث,حوادث  روز

 

اخبار حوادث - باشگاه خبر نگاران