اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نجات معجزه آسا +عکس



تصادف های سخت با ایمن ترین خودروها نیز می تواند کشنده باشد و تصادف با اتوبوس یکی از مرگبارترین تصادف ها است.
 چندی پیش عکسی از یک تصادف در چین بسیار معروف شد و در آن می توانید نشانه هایی از راننده آن پیدا کنید که خیلی راحت نشسته است.

تصاویر نجات معجزه آسا
این تصویر که به نجات معجزه اسا معروف شده است نشان می دهد که یک خودرو بعد از تصادفی مرگبار با یک اتوبوس کاملا از بین رفته است اما راننده ان زنده مانده  و خیلی راحت در داخل خودرو نشسته است.
خودروی این فرد به طور کامل از بین رفته است و پلیس اعلام کرد که زنده ماندن او تنها یک شانس بزرگ است و کمتر کسی می تواند از این نوع حوادث زنده بیرون آید.... / باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
نجات معجزه آسا!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نجات معجزه آسا زنی با یک چاقو در پیشانی +عکس



اخبار حوادث - نجات معجزه آسا زنی با یک چاقو در پیشانی +عکس

"الیساید رودیگویس" دختر 22 ساله است که چندی پیش در حالی که یک چاقوی قصابی در پیشانی اش فرو رفته بود به اورژانس منتقل شد. این دختر در یک دعوای شدید با همسرسابقش دچار این مشکل شده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سر یکی از مهمترین قسمت های بدن بوده و حساسیت مراقبت از آن نیز بسیار بالا است. گاهی اوقات یک ضربه کوچک به سر می تواند باعث آسیب دیدن و در نهایت مرگ شود اما گاهی یک حادثه همراه با معجزه می شود تا فردی زنده بماند.

"الیساید رودیگویس" دختر 22 ساله است که چندی پیش در حالی که یک چاقوی قصابی در پیشانی اش فرو رفته بود به اورژانس منتقل شد. این دختر در یک دعوای شدید با همسرسابقش دچار این مشکل شده بود.

 

اخبار,اخبار حوادث , دعوا

 
در نگاه او مرده به نظر می رسید اما پزشکان در نهایت تعجب متوجه شدند که وی نه تنها زنده است بلکه به اندازه ای هوشیاری دارد که برای پلیس ها ماجرای ضربه خوردنش و چاقوی در پیشانی را توضیح دهد.

پزشکان این حالت را یک معجزه خواندند چرا که چاقو به راحتی می توانست در ثانیه اول جان او را بگیرد. این خانم بعد از یک عمل جراحی طولانی معالجه شد و می تواند در چند روز آینده از بیمارستان مرخص شود. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران