اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نجات مادر و فرزند از اسارت مرد معتاد



 

نجات مادر و فرزند از اسارت مرد معتاد

 

مرد معتاد برای این كه همسرش را مجبور به خرید و فروش مواد مخدر كند ، او را به همراه نوزادشان در یك خانه متروكه به مدت یك سال زندانی كرده بود.

به گزارش «جام جم»، رسیدگی به این پرونده هفته گذشته با شكایت مردی میانسال مبنی بر غیبت مرموز دختر جوانش در دستور كار ماموران پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

شاكی به پلیس گفت: ۲ سال پیش وقتی دخترم ۱۶ ساله بود، با یك جوان شهرستانی آشنا شد و با ابراز علاقه مندی به یكدیگر تصمیم به ازدواج گرفتند؛ اما من و همسرم با این وصلت مخالف بودیم. بعد از تحقیق چند ماهه و پی بردن به معتاد بودن جوان خواستگار، از دخترمان خواستیم كه او را فراموش كند؛ اما وی با تهدید به فرار از خانه، ما را مجبور به موافقت با این وصلت كرد.

وی اضافه كرد: بعد از چند ماه كه بدرفتاری های داماد معتادم با دخترم شروع شد، دخترم قهر كرد و به خانه مان آمد؛ اما هر بار شوهرش با تعهد به این كه اعتیادش را ترك می كند با دخترمان آشتی می كرد و او را به خانه باز می گرداند.

شاكی تصریح كرد: پس از گذشت چند ماه از دخترم خواستیم برای ادامه زندگی به زادگاه شوهرش به مشهد برود. چند ماهی از وضعیت زندگی آنها با خبر بودیم تا این كه از یك سال پیش ارتباط آنها با ما قطع شد و جستجوهایمان برای یافتن آنها بی نتیجه ماند.

تماس نجات بخش

شاكی با اشاره به غیبت مرموز دخترش گفت: همچنان در جستجوی آنها بودیم تا این كه چند روز پیش زن غریبه ای با تلفن خانه مان تماس گرفت و گفت جان دخترتان در خطر است و اگر اقدامی نكنید او كشته خواهد شد.

در حالی كه تحقیقات پلیسی آغاز شده بود، ماموران، زنی را كه با شاكی تلفنی تماس گرفته بود، شناسایی و به پلیس آگاهی احضار كردند.

این زن در بازجویی ها گفت: مرد همسایه مان معتاد است. او همسر و فرزندش را به مكان نامعلومی برده و خانواده اش تاكنون آنها را نیافته اند. چند روز پیش به طور اتفاقی هنگام عبور از كنار خانه مرد معتاد، شنیدم كه با مردی حرف می زد و می گفت باید همسر و فرزندش را بكشد، چون در غیر این صورت برای وی دردسرساز می شوند. با شنیدن این حرف ها شوكه شدم و با پیگیری های مداوم شماره تماس خانواده زن جوان را پیدا كردم و موضوع را به آنها اطلاع دادم.

به این ترتیب ماموران برای دستگیری مرد معتاد عازم خانه اش در جنوب شهر شدند و یك روز بعد متهم را هنگام ورود به خانه اش شناسایی و دستگیر كردند.

اعتراف مرد معتاد

متهم معتاد با انتقال به پلیس آگاهی مشهد بازجویی شد و گفت: با گذشت چند ماه از زندگی مشتركمان من از همسرم می خواستم برایم مواد مخدر بخرد یا طلا و اموال قیمتی خانه پدری و اقوامش را سرقت كند؛ اما همسرم حاضر به این كار نبود.بنابر این او را كتك می زدم و اجازه نمی دادم با خانواده اش ملاقات كند.

متهم با اشاره به اسارت یكساله همسر و فرزندش افزود: پس از تولد فرزندمان او و همسرم را به خانه ییلاقی در بیرون از شهر منتقل كردم.

چند سگ در این محل هستند تا مانع فرار همسر و فرزندم شوند و از یك سال پیش آنها را در این محل زندانی كرده ام تا عذاب بكشند.

بنابر این گزارش، ماموران درپی اعتراف متهم، به محل اسارتگاه آن دو اعزام شدند و مادر و كودك را كه در خانه متروكه زندانی بودند، نجات دادند. تحقیقات تكمیلی در این رابطه ادامه دارد..... / جام جم آنلاین 


ویدیو مرتبط :
‫حمله کل مادر به یوزپلنگ برای نجات فرزند!!!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلاش مادر برای نجات فرزند از مرگ بی نتیجه ماند



تلاش مادر برای نجات فرزند از مرگ بی نتیجه ماند

تلاش یک مادر برای نجات فرزندش که اقدام به خودکشی کرده بود، بی نتیجه ماند و جوان ۲۲ساله جان سپرد. 

به گزارش خراسان، اواخر شب سه شنبه گذشته جوان ۲۲ساله ای به همراه مادرش مهمان یکی از بستگانشان بود که ناگهان این جوان با مادرش به مشاجره پرداخت و راهی منزلشان شد. هنوز حدود ۱۰دقیقه از این ماجرا نگذشته بود که مادر نیز نگران به سمت منزل حرکت کرد اما وقتی وارد خانه شد با پیکر بی جان فرزندش در حالی رو به رو شد که او خود را با استفاده از یک رشته روسری حلق آویز کرده بود.

مادر نگران با بستگانش تماس گرفت و آن ها پیکر این جوان را به بیمارستان رساندند اما پزشکان با معاینه وی اعلام کردند که او علایم حیاتی ندارد و جان خود را از دست داده است. بدین ترتیب تلاش مادر برای نجات فرزندش بی نتیجه ماند. 

این گزارش حاکی است: با اعلام ماجرای مرگ این جوان به قاضی ویژه قتل عمد، دقایقی بعد قاضی موحدی راد عازم بیمارستان شد و به تحقیق در این باره پرداخت. 

بررسی ها نشان داد: جوان یاد شده قبلا نیز اقدام به خودکشی کرده است و آثار قدیمی خودزنی روی ساعد دست چپ وی نمایان بود. در عین حال جسد وی به دستور مقام قضایی و برای انجام معاینات به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات ماموران کلانتری آبکوه درباره چگونگی وقوع حادثه ادامه یافت./خراسان