اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نجات زندگی با گرفتار كردن شوهر شیشه‌ای



زن جوان وقتی متوجه شد شوهرش به مصرف مخدر شیشه اعتیاد پیدا كرده و با زن دیگری هم ارتباط دارد، سناریوی یك سرقت را طراحی كرد.

به گزارش جوان، عصر روز سه‌شنبه 17 دی ماه مأموران پلیس در جریان دستگیری زن و مرد كیف‌قاپی در حوالی خیابان طرشت قرار گرفتند و در محل حاضر شدند. نخستین بررسی‌ها نشان داد زن و مرد جوان با موتورسیكلت قصد كیف‌قاپی از زن جوانی را داشته‌اند كه از سوی رهگذران گرفتار شده‌اند.

 یكی از شاهدان گفت: در حال عبور بودم كه دیدم زن جوانی به دنبال موتورسیكلتی كه سرنشینانش این زن و مرد بودند می‌دود و مدام فریاد‌ آی دزد می‌زند. من هم همراه تعدادی رهگذر دیگر به كمك زن جوان رفتیم و زن و مرد كیف‌قاپ را گرفتار كردیم.

وقتی دو متهم به كلانتری منتقل شدند شاكی گفت: مرد كیف‌قاپ را می‌شناسم. او شوهر من است و نامش بهزاد است. از مدتی قبل با هم اختلاف پیدا كردیم تا اینكه متوجه شدم پنهانی با زن دیگری به نام شهلا رابطه دارد. از شوهرم خواستم ارتباطش را قطع كند اما او منكر شد. وقتی بیشتر تحقیق كردم فهمیدم شوهرم و شهلا به مواد مخدر شیشه اعتیاد دارند. بعد از آن تصمیم گرفتم با شوهرم قهر كنم شاید رفتارش را اصلاح كند اما فایده‌ای نداشت.

 شاكی در توضیح حادثه كیف‌قاپی گفت: ساعتی قبل در حال عبور از خیابان بودم كه متوجه شدم موتورسیكلتی در تعقیب من است. وقتی خواستم خودم را به محل امنی برسانم ناگهان موتورسیكلت به من نزدیك شد و ترك‌نشین آن كه این زن بود، كیفم را كشید تا سرقت كند اما مقاومت كردم و آنها موفق به كیف‌قاپی نشدند. بعد هم رهگذران به كمكم آمدند و آنها را دستگیر كردند.
 
بهزاد در اولین بازجویی‌ها منكر سرقت از همسرش شد و گفت: من با پسر این زن دوست هستم و به خانه‌شان رفت‌و‌آمد دارم. ساعتی قبل او را در خیابان دیدم و از من خواست او را تا خانه‌شان برسانم. من هم او را سوار موتور كردم و در حال عبور بودیم كه همسرم ما را دید و مدعی شد قصد كیف‌قاپی داشتیم.

پس از تشكیل پرونده دو متهم به دستور قاضی هاشمیان برای تحقیق بیشتر در اختیار كارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند. بررسی‌های كارآگاهان نشان داد زن و مرد متهم سابقه كیف‌قاپی ندارند اما بهزاد مدتی است به مواد مخدر شیشه اعتیاد پیدا كرده و برای مصرف مواد، پنهانی به خانه این زن رفت‌و‌آمد دارد.

بنابراین مأموران پلیس بار دیگر از شاكی تحقیق كردند. او این بار اظهارات خودش را تغییر داد و گفت: شوهرم كارمند یكی از ادارات دولتی است. ما زندگی خوبی داشتیم تا اینكه مدتی قبل متوجه رفتارهای غیرعادی او شدم. هر روز كه می‌گذشت رفتارهای غیر عادی او بیشتر می‌شد به طوریكه كم كم به او مشكوك شدم. وقتی او را در بیرون از خانه زیر نظر گرفتم، فهمیدم با زن غریبه‌ای ارتباط دارد به همین خاطر به او تذكر دادم تا ارتباطش را قطع كند اما او مدعی بود كه اشتباه می‌كنم. روزها می‌گذشت تا اینكه احساس كردم زندگی‌ام در خطر است به همین خاطر روز حادثه او را تعقیب كردم و در یكی از خیابان‌ها دیدم این زن را سوار موتورش كرد. به سرعت خودم را به آنها رساندم و با داد و فریاد مدعی شدم او قصد سرقت كیفم را داشته و از مردم كمك خواستم. من قصد داشتم با این كار شوهرم را با این زن گرفتار كنم تا دیگر رابطه‌اش را منكر نشود و بتوانم زندگی‌ام را نجات دهم.

بهروز هم در بازجویی‌های بعدی گفت: مدتی قبل به مواد مخدر شیشه اعتیاد پیدا كردم تا اینكه فهمیدم مادر یكی از دوستانم نیز معتاد به شیشه است. من به بهانه سر زدن به دوستم به خانه آنها می‌رفتم و با این زن شیشه مصرف می‌كردم.

روز حادثه هم او را سوار موتوركردم تا به پاتوق مواد‌فروشان برویم و مواد تهیه كنیم كه همسرم سر رسید و گرفتار شدم. پس از این دو متهم برای تحقیقات بیشتر به جرم اعتیاد و خرید مواد در اختیار كارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

 اخبار اجتماعی  - جوان


ویدیو مرتبط :
نجات پرنده گرفتار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

‌شیشه زندگی زن شیشه‌ای ترك برداشت



 


‌شیشه زندگی زن شیشه‌ای ترك برداشت

 

 

مردی به دادگاه خانواده آمد و گفت: همسرم معتاد به شیشه است؛ به همین دلیل می‌خواهم از او جدا شده و دور از او در خانه‌ای دیگر از فرزندم نگهداری ‌كنم.

 

به گزارش فارس، مردی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست حضانت فرزند خود را به قاضی یكی از شعب ارائه كرد.

این مرد 34 ساله در حضور قاضی شعبه 254 مجتمع قضایی خانواده گفت: همسرم معتاد به شیشه است؛ به همین دلیل می‌خواهم حضانت فرزندم را از او بگیرم.

وی با بیان اینكه هفت سال از زندگی مشتركمان می‌گذرد، ادامه داد: نمی‌خواهم از همسرم جدا شوم بلكه فقط قصد دور كردن فرزندم از او را دارم چرا كه می‌خواهم همسرم اعتیادش را ترك كرده و دوباره سه نفری در كنار هم زندگی كنیم.

مرد در حضور قاضی این شعبه افزود: او باید خود را تغییر دهد تا آینده فرزندمان خراب نشود؛ من دارای شغل مناسبی هستم و می‌توانم در خانه مسكونی دیگری كه دارم در كنار مادرم از فرزند 9 ساله‌ام نگهداری كنم.

وی با بیان اینكه همسرم معتاد است و گاهی كنترل خود را از دست می‌دهد، ادامه داد: مقدار مصرف مواد مخدر همسرم كم است ولی من باید او را ترك بدهم تا مقدار مصرفش زیاد نشود.

مرد بیان كرد: از همسرم در یك خانه و از فرزندم در كنار مادرم در خانه دیگری نگهداری می‌كنم تا مشكلی برای فرزندم ایجاد نشود.

قاضی این شعبه با توجه به عدم حضور زن و فرزند و شهود، پرونده را برای رسیدگی بیشتر به كارشناسی ارجاع داد.../گزارش فارس