اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نجات دختر زنده‌به‌گورشده هندی



نجات دختر زنده‌به‌گورشده هندی

پلیس هند در گزارشی از كشف بدن نیمه جان یك نوزاد كه در یك زمین كشاورزی دفن شده بود، خبر داد.

بنابر اعلام پلیس ایالت «راجستان»، پزشكان پس از معاینه این نوزاد دختر اظهار داشتند: این نوزاد كمتر از هفت ساعت پس از زمان تولدش در خاك دفن شده است.

پلیس محلی «راجستان» با اعلام اینكه دختربودن این نوزاد چنین سرنوشتی را برای او رقم زده است، تصریح كرد: زنی پس از شنیدن صدای گریه نوزاد او را در حالی‌كه بخشی از بدن نیمه جانش داخل خاك بود، پیدا كرد و موضوع را به پلیس اطلاع داد.

به گفته پزشكان، حضور به موقع این زن و رساندن سریع نوزاد به بیمارستان موجب شد تا خطر جدی این دختر را تهدید نكند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی ایندین‌‌تایمز، بنا بر اعلام پلیس محلی «راجستان»، چندتن از اهالی منطقه ادعا كرده‌اند كه زنی را هنگام دفن یك كیسه دیده‌اند اما چون تصور نمی‌كردند داخل آن، این نوزاد باشد مشكوك نشده‌اند. با این وجود می‌توانند چهره زن را شناسایی كنند./ایسنا


ویدیو مرتبط :
زنده خوردن گوزن هندی توسط سگ های وحشی هندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنده به گور کردن ناکام دختر هندی +عکس


یک پدر سنگدل هندی در زنده به گور کردن دختر 10 ساله خود در باغچه پشت خانه ناکام ماند.

عصر ایران: یک پدر سنگدل هندی در زنده به گور کردن دختر 10 ساله خود در باغچه پشت خانه ناکام ماند.

هندوستان تایمز گزارش داد؛ یک پدر هندی در شهر تریپوری هند از فرصت عدم حضور همسرش در خانه استفاده کرده و دختر 10 ساله خود را به باغچه پشت خانه برد و دست ها و دهان او را بست و او را داخل گودالی قرار داد.

این مرد هندی به دلیل اینکه دختر بچه دوست نداشته و می خواست صاحب فرزند پسر باشد این اقدام جنایت کارانه را انجام داده است.

در هنگام انجام این اقدام ،همسایه ها متوجه موضوع شده و به پلیس اطلاع می دهند و خوشبختانه این مرد هندی در انجام این اقدام ناکام می ماند. پلیس پدر سنگدل را دستگیر و بازداشت کرده است.

تصویر زنده به گور کردن دختر 10 ساله هندی