اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتایج کنکور دکترا چهارشنبه منتشر می‌شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

نتایج کنکور دکترا چهارشنبه منتشر می‌شود/ اعلام زمان انتخاب رشته

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکترای نیمه متمرکز سال ۹۴ ، از بعد از ظهر روز چهارشنبه ۲۶ فروردین برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد..

دکتر حسین توکلی : براساس برنامه زمانی پیش بینی شده نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری (phd)نیمه متمرکز سال ۹۴ کلیه شرکت کنندگان بر روی کارنامه تنظیم شده است.

وی ادامه داد: این کارنامه از بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۶ فروردین برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org/قرار می گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: کلیه داوطلبان می توانند بعد از ظهر روز چهارشنبه ۲۶ فروردین ۹۴ به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن شماره داوطلبی و سایر مشخصات فردی (نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه،سال تولد، کد ملی) نسبت به مشاهده کارنامه اولیه اقدام و پرینت آن را تهیه کنند.

وی ادامه داد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده باشند، براساس برنامه زمانی پیش بینی شده از روز دوشنبه ۳۱ فروردین ۹۴ لغایت پنجشنبه سوم اردیبهشت ۹۴ می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته، از طریق این سایت به انتخاب کد رشته محل های مورد علاقه اقدام کنند.

توکلی افزود: سپس می توانند کد رشته محل های انتخابی خود را به ترتیب اولویت علاقه وارد فرم انتخاب رشته اینترنتی کنند.

 

 

اخبار دانشگاهی - مهر

 

 


ویدیو مرتبط :
آخرین نتایج بازی های چهارشنبه 6/25 لیگ قهرمانان اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج اولیه کنکور دکتری منتشر شد



اخبار,اخباردانشگاه ,سازمان سنجش آموزش

نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۴ به صورت کارنامه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

به گزارش مهر، براساس اعلام این سازمان از تعداد ۱۶۴ هزار و ۵۸۷ داوطلب حاضر در جلسه آزمون برابر با ضوابط تعداد ۵۶ هزار و ۷۴۰ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که از این میان تعداد ۲۳ هزار و ۵۷۸ نفر زن و ۳۳ هزار و ۱۶۲ نفر مرد هستند.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شدند ضرورت دارد از روز دوشنبه ۳۱ فروردین تا روز پنجشنبه ۳ اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ضمن دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی از سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مذکور و اطلاعیه‌های منتشر شده با رعایت کلیه ضوابط نسبت به انتخاب حداکثر ۵۰ کد رشته محل از میان کدرشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود از کد رشته امتحانی مربوطه اقدام و براساس اولویت علاقه نسبت به درج آنها در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.


نتایج نهایی آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۴ در شهریورماه اعلام می شود.


 اخبار  دانشگاه  -  مهر