اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتایج نهایی آزمون دكتری فردا اعلام می‌شود



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نتایج نهایی آزمون دكتری فردا اعلام می‌شود

مشاورعالی سازمان سنجش خبر داد: نتایج نهایی آزمون دكتری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی كشور فردا یكشنبه 26 شهریور ماه اعلام می‌شود.

دكتر حسین توكلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینكه نتایج نهایی آزمون دكتری فردا اعلام می‌شود، اظهاركرد: داوطلبان می‌‌توانند برای اطلاع از نتایج خود به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، مراجعه كنند.

وی با اشاره به پیشنهاد سازمان سنجش برای زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در 28 و 29 شهریور ماه، تصریح كرد: برنامه زمانی برخی از دانشگاه‌ها برای ثبت‌نام پذیرفته‌شدگانشان متفاوت است و از طریق سایت دانشگاه مربوطه زمان ثبت‌نام اعلام می‌شود.

بر اساس این گزارش، پیش از این قرار بود نتایج آزمون دكتری 20 شهریورماه جاری اعلام شود كه به دلیل ارسال نمرات كم یا صفر نتایج مصاحبه توسط دانشگاه‌ها، اعلام نتایج نهایی آزمون دكتری به منظور بررسی این مورد به تاخیر افتاد./ایسنا


ویدیو مرتبط :
اعلام نتایج اهلیت متقاضیان خرید سرخابی ها؛ فردا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توكلی خبرداد: اعلام نتایج نهایی آزمون دكتری در 20شهریور/ انتشار اسامی مجازین كنكور درمرداد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

انتشار تقویم آزمون‌های سازمان سنجش از ثبت‌نام تا اعلام نتایج

توكلی خبرداد: اعلام نتایج نهایی آزمون دكتری در 20شهریور/ انتشار اسامی مجازین كنكور درمرداد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور با تشریح آخرین وضعیت و تقویم آزمون‌های مختلف این سازمان، از زمان ثبت‌نام آزمون سراسری و كارشناسی ارشد سال 92 و زمان اعلام نتایج كنكور 91 خبر داد.

حسین توكلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا: با بیان اینكه آزمون سراسری سال 91 از 8 تا 10 تیر ماه برگزار شد،‌ گفت: نتایج اولیه آزمون سراسری 91 در نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و طی آن داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند از 17 تا 23 مردادماه نسبت به انجام انتخاب رشته به ترتیب الویت علاقه اقدام كنند.

 

زمان اعلام نتایج نهایی كنكور و رشته‌های نیمه‌متمركز

وی از اعلام نتایج نهایی كنكور از 15 تا 17 شهریور ماه خبر داد و افزود: همچنین فهرست اسامی معرفی‌شدگان رشته‌های نیمه متمركز در نیمه اول مهرماه به منظور شركت داوطلبان در مرحله دوم تا چند برابر ظرفیت اعلام می‌شود.

 

پذیرش 85هزار تن در آزمون ارشد و انتشار اسامی از 11 شهریور

وی با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون كارشناسی ارشد91 در نیمه اول شهریور ماه در محدوده زمانی 11 تا 13 شهریور ماه، گفت: در این دوره از آزمون 85 هزار داوطلب پذیرفته می‌شوند.

 

نتایج نهایی آزمون دكتری 20 شهریور اعلام می‌شود

توكلی همچنین به اعلام نتایج نهایی آزمون دكتری در 20 شهریور ماه اشاره كرد و گفت: حدود 10 هزار داوطلب در این دوره از آزمون پذیرفته می‌شوند.

 

برگزاری آزمون كارشناسی علمی كاربردی در 30 تیر

مشاور سازمان سنجش با اشاره به برگزاری آزمون كارشناسی دوره‌های ترمی دانشگاه جامع علمی كاربردی در 30 تیر ماه، اظهار كرد: در دوره كارشناسی این آزمون 2 هزار و 456 داوطلب و در دوره كارشناسی ناپیوسته 121 هزار و 544 داوطلب ثبت‌نام كرده‌اند.

 

زمان برگزاری آزمون تجمیع شده كارشناسی ناپیوسته

وی در ادامه با اشاره به تجمیع آزمون كارشناسی ناپیوسته میان دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های وزارت علوم در سال جاری برای اولین بار، تصریح كرد: این آزمون دوم شهریور ماه برگزار می‌شود، در این دوره از آزمون 425 هزار و 80 داوطلب ثبت‌نام كرده‌اند كه از این تعداد 50 درصد داوطلبان علاقه مندی خود را برای گزینش در دانشگاه آزاد اعلام كردند.

 

آزمون آموزشكده‌های فنی و حرفه‌ای 3 شهریور برگزار می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به برگزاری آزمون آموزشكده‌های فنی و حرفه‌ای 91 در سوم شهریور ماه، گفت: در این آزمون 374 هزار و و 400 داوطلب با یكدیگر رقابت می‌كنند.

 

جزییات ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های فراگیر پیام نور

وی با بیان اینكه ثبت‌نام دوره‌های فراگیر مقاطع كارشناسی ناپیوسته و كارشناسی دانشگاه پیام نور نهم تا 16 مهر ماه انجام می‌شود، اظهاركرد: همچنین ثبت‌نام فراگیر دوره كارشناسی ارشد 12 تا 20 مهرماه انجام می‌شود.

وی در خصوص زمان برگزاری دوره‌های مختلف فراگیر دانشگاه پیام نور، گفت: آزمون امسال فراگیر دانشگاه پیام نور 24 آذر ماه برگزار می‌شود.

توكلی در خاتمه با بیان اینكه ثبت‌نام آزمون سراسری سال 92 در 16 آذر و آزمون كارشناسی ارشد 92 آبان ماه انجام می‌شود، اظهاركرد: آزمون كارشناسی ارشد 92 در بهمن 91 برگزار می‌شود./ایسنا