اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتایج نظرسنجی پلیس درباره احساس امنیت


بر اساس نتایج نظرسنجی اینترنتی نیروی انتظامی، 52.6 درصد از پاسخگویان با مشاهده پلیس در سطح معابر احساس آرامش می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: بر اساس نتایج نظرسنجی اینترنتی نیروی انتظامی، 52.6 درصد از پاسخگویان با مشاهده پلیس در سطح معابر احساس آرامش می‌کنند.

بر اساس اعلام معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، نتایج نظرسنجی اینترنتی به عمل آمده از سوی سایت پلیس با سئوال «مردم با مشاهده ماموران پلیس چقدر احساس امنیت و آرامش می‌کنند؟» منتشر شد که بر این اساس 52.6 درصد پاسخگویان اعلام داشتند که مشاهده ماموران پلیس توسط مردم موجب ایجاد احساس امنیت و آرامش در آنان می‌شود.

در این نظرسنجی اینترنتی گزینه‌های خیلی زیاد، زیاد، تا حدودی، کم و خیلی کم در نظر گرفته شده است و فراوانی افراد شرکت‌کننده در این نظرسنجی 445 نفر بوده است.

بر اساس این اعلام 14.8 درصد پاسخ‌دهندگان با دیدن ماموران پلیس تا حدودی احساس آرامش داشتند و 32.6 درصد پاسخ‌دهندگان نیز کم و خیلی کم با دیدن ماموران پلیس در معابر احساس امنیت می‌کنند.

گزینه

فراوانی

درصد

خیلی زیاد

168

37.8

زیاد

66

14.8

تا حدودی

66

14.8

کم

45

10.1

خیلی کم

100

22.5

جمع کل

445

100



ویدیو مرتبط :
نتایج نظرسنجی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس اداره امنیت مادرید: اگر به پلیس حمله نمی كردند اینگونه نمی‌شد



 

 

چهره هشت تیم صعودكننده به مرحله یك چهارم نهایی مشخص شد

 

آشوب هواداران خشمگین میلانی پس از شکست تیمشان برابر رئال مادرید به درگیری شدید با پلس و بازداشت 31 نفر از آنها انجامید.

کارلوس مانه‌را رئیس اداره امنیت مادرید بازداشت 31 شهروند میلان و مجروح شدن دو نفر از آنها را در گزارش رسمی پلیس تایید کرد و گفت: دلیلی برای عذرخواهی یا تماس فوری با همتای ایتالیایی نیست، اگر به پلیس حمله نمی‌کردند اینگونه نمی‌شد و این هواداران میلان بودند که با حمله به یکی از افراد ما پلیس مادرید را مجبور به واکنش کردند.

خیابان رافائل سالگادو در نزدیکی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روز گذشته و در پی شکست میلان برابر رئال مادرید صحنه آشوب هواداران تیم ایتالیایی و درگیری شدید آنها با پلیس مادرید بود