اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتایج مرحله‌ اول آزمون استخدامی آموزش...



 

نتایج مرحله‌ی اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش

 

نتایج مرحله‌ی اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش اعلام شد

نتایج مرحله‌ اول آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش از سوی مركز سنجش این وزارت‌خانه اعلام شد.
اسامی پذیرفته‌شدگان در لینك سایت مركز سنجش به نشانی http://aee.medu.ir و از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش به‌ آدرسwww.medu.ir قابل دسترسی است.
براساس این گزارش، اسامی داوطلبان پذیرفته شده‌ی مرحله‌ی اول آزمون، تا سه برابر ظرفیت مورد نیاز اعلام شده است .
براساس گزارش رسیده همه پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون، لازم است با مراجعه به سایت وزارت آموزش و پرورش، به نشانی www.medu.ir و سپس لینك دبیرخانه هیات مركزی گزینش به نشانی http://gozinesh.medu.ir و مطالعه‌ی اطلاعیه‌ی مربوط، فرم اطلاعات فردی را از سایت مذكور دریافت و پس از تكمیل با 2 قطعه عكس پشت‌نویسی شده به همراه تصویر كلیه‌ی صفحات شناسنامه، حداكثر تا پایان وقت اداری روز شنبه 26تیرماه سال‌جاری از طریق پست پیشتاز به هسته گزینش اداره كل آموزش و پرورش استان محل سكونت خود ارسال كنند.
زمان و چگونگی برگزاری مرحله‌ی دوم آزمون كه به صورت مصاحبه‌ی تخصصی و یا عملی(حسب رشته )است و همچنین نحوه‌ی ارایه مدارك لازم توسط پذیرفته‌شدگان از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به ادارات كل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ می‌شود تا حداكثر ظرف مدت 15 روز آینده اطلاع‌رسانی شود.
این گزارش می‌افزاید: کارنامه افرادی که در این مرحله پذیرش نشده اند از روز شنبه 26تیرماه لغایت روز چهارشنبه 30تیرماه بر روی سایت مرکز سنجش قرار می‌گیرد .
در پایان گزارش آمده است؛ همان‌گونه كه در آگهی استخدام و اطلاعیه‌های قبلی مكرر به اطلاع داوطلبان محترم رسیده است، چنانچه در هر یك از مراحل فرآیند آزمون و جذب مشخص شود كه داوطلب فاقد شرایط مندرج در آگهی استخدام بوده ومدارك خلاف واقع ارائه داده است قبولی وی كان لم یكن تلقی می‌شود و حق هیچگونه اعتراضی ندارد...../تحلیل:ایلنا


ویدیو مرتبط :
آموزش مراحل آزمون آمادگی جسمانی استخدامی آتش نشان 1394

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد



 

 

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

 

 

ازسوی معاونت توسعه مدیریت وپشتیبانی وزارت آموزش وپرورش اسامی پدیرفته شدگان آزمون استخدامی ۴۰ هزار نفری اعلام شد.

اسامی پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره آزمون استخدامی این وزارت خانه كه در مصاحبه تخصصی وعمومی شركت نموده اند در سامانه وزارت آموزش وپرورش به نشانی www.medu.ir قابل مشاهده است.

براساس این گزارش، داوطلبان می توانند با درج كد داوطلبی یا كد ملی، نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه و استان محل خدمت از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

پذیرفته شدگان اصلی باید از روز شنبه سیزدهم شهریور ماه سال جاری با مراجعه به اداره كل آموزش و پرورش استان محل خدمت خود یا سایت اداره كل آموزش و پرورش استان ضمن اخذ راهنمایی های لازم و تكمیل پرونده ، برنامه آموزش ضمن خدمت را دریافت كنند .

شایان ذكر است؛ ادارات كل آموزش و پرورش استان ها پاسخگوی سئوالات احتمالی داوطلبان خواهند بود.

در این گزارش آمده است؛ اسامی پذیرفته شدگان سایر استان ها نیز به تدریج اعلام و در سایت مذكور درج خواهد شد...../تحلیل:ایسنا