اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتایج اولیه رشته‌های دارای شرایط خاص آزمون كارشناسی ارشد 12 تیر منتشر می‌شود



كارشناسی ارشد , رشته‌های بورسیه


اسامی چندبرابر ظرفیت رشته‌های بورسیه، دارای شرایط خاص، دوره‌های مجازی و بین‌الملل و برنامه‌ زمانی مصاحبه این رشته ها و همچنین زمان برگزاری آزمون تشریحی، یا پروژه عملی و مصاحبه در كد رشته‌های امتحانی آزمون كارشناسی ارشد 91 12 تیر منتشر می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این اطلاعیه پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی تحصیلات تكمیلی (دوره‌های كارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1391، به اطلاع آندسته به مندرجات كارنامه دریافتی در آزمون مذكور مجاز به انتخاب رشته شده و نسبت به تكمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در موعد مقرر اقدام نموده‌اند، می‌رساند كه اسامی داوطلبان چند برابرظرفیت و برنامه زمانی مصاحبه در كد رشته محل‌های بورسیه، دارای شرایط خاص، دوره‌های مجازی و بین‌الملل و همچنین زمان برگزاری آزمون تشریحی و یا پروژه عملی در كدرشته‌های امتحانی ذیربط در روز دوشنبه 12 تیر از طریق سایت اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org منتشر می‌‌شود.../ایسنا


ویدیو مرتبط :
آشنایی با رشته ها در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج اولیه رشته‌های دارای شرایط خاص کنکور 93 اعلام شد



اخبار ,اخبار دانشگاه ,رشته‌های دارای شرایط خاص کنکور 93

اخبار دانشگاه - نتایج اولیه رشته‌های دارای شرایط خاص کنکور 93 اعلام شد

نتایج اولیه رشته‌های دارای شرایط خاص کنکور سراسری سال 93 منتشر شد و داوطلبان واجد شرایط می توانند با مراجعه به دانشگاه ها و مطالعه شرایط، در مصاحبه و سایر مراحل گزینش شرکت کنند.

 نتایج رشته‌های دارای شرایط خاص شامل دانشگاه‌ شاهد تهران،رشته فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه شهیدمطهری، داروسازی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌ا...(عج) تهران، مدیریت بیمه اکو موسسه آموزش عالی بیمه اکو، واحد بین المللی پردیس خودگردان دانشگاه صنعتی شریف تهران، غیرانتفاعی رفاه تهران،تربیت دبیر شهید رجایی ـ تهران و پردیس‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان است.

در گزینش نهایی هر رشته منحصراً كسانی قبول اعلام خواهند شد كه برابر برنامه زمانی در مصاحبه و یا سایر مراحل گزینش به شرح مندرج در این اطلاعیه شركت کرده و در این مرحله موفق شده باشند و صلاحیت عمومی آنان نیز توسط هیات مركزی گزینش ذیربط تایید شده و ضوابط انتخاب رشته فوق را رعایت کرده و همچنین حد نصاب نمره علمی نهایی برای هر رشته را نیز كسب کنند.

معرفی داوطلبان به عنوان چند برابر ظرفیت، به منزلة قبولی نیست و كلیه‌ معرفی‌‌شدگان‌ لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ مختلف‌ گزینش‌ در تاریخهای‌ مقرر به‌ آدرس‌ تعیین‌ شده‌ از طرف مؤسسات در این اطلاعیه مراجعه‌ کنند.

عدم‌ مراجعه‌ داوطلبان‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ گزینش‌ به‌ منزله انصراف‌ قطعی‌ از گزینش‌ در رشته‌ یا رشته‌های‌ ذیربط تلقی‌ خواهد شد و در ستون نتیجه كارنامه نهائی كدرشته مربوطه آنان عددیك (1) به منزله عدم داشتن شرایط گزینش ذیربط درج می شود.

بنا به دلیل‌های متفاوت (اعم از نمره علمی و ترتیب اولویت انتخاب رشته داوطلب و یا عدم رعایت استان بومی و....) هیچگونه اعتراضی در این مرحله از اعلام نتایج از سوی داوطلبان پذیرفته نیست و پس از اعلام نتایج نهائی داوطلبان در شهریورماه ، برای کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال 1393 که نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود در سایت سازمان در موعد مقرر اقدام کرده اند، کارنامه نتیجه نهایی تهیه و در سایت در موعد مقرر قابل رؤیت و بهره‌برداری است، لذا در صورتیكه پس از دریافت كارنامه نهایی داوطلب نسبت به آن اعتراض داشته باشد می‌تواند به استناد پرینت کارنامه نتیجه نهائی در موعد مقرر با دلیل اعتراض خود را مطرح کند و تاكید می شود در این مرحله هیچگونه اعتراضی پذیرفته نیست.

اسامی پذیرفته شدگان نهایی این دانشگاهها به همراه نتایج سایر رشته‌های متمركز آزمون سراسری در شهریورماه اعلام خواهد شد.
اخبار دانشگاه - مهر