اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نتانیاهو: کاهش تحریم‌های ایران مانند سوراخ کردن لاستیک است



توافق احتمالی ایران و گروه ۱+۵

در مصاحبه با سی بی اس
نتانیاهو: کاهش تحریم‌های ایران مانند سوراخ کردن لاستیک است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جدیدترین حمله خود به توافق احتمالی ایران و گروه ۱+۵ کاهش تحریم‌های ایران را به سوراخ کردن لاستیک تشبیه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از فرانس 24، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفت: کاهش تحریمها علیه ایران مانند سوراخ کردن لاستیک خودرو است!

نتانیاهو در بحبوحه مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 در ژنو به شدت از هرگونه توافق میان 2 طرف انتقاد کرد و آن را یک توافق بد خوانده بود.

نتانیاهو در مصاحبه با شبکه سی بی اس گفت: ایران هیچ چیزی از دست نمیدهد و در ازای آن چیزهای زیادی دریافت میکند.

نخست وزیر اسرائیل ادامه داد: آن یک توافق خوب نبود. امیدوارم و آرزو میکنم که گروه 1+5 از زمان استفاده کند و جلوی توانایی نظامی برنامه هسته ای ایران را بگیرد.

وی تاکید کرد که تسهیل تحریمهای ایران مانند سوراخ کردن تایر ماشین است که همه هوای داخل آن ناگهان خارج میشود و این همان چیزی است که آنها می خواهند.

/فارس

 


ویدیو مرتبط :
هشدار طرفداران کاهش تحریم علیه ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام اوباما به نتانیاهو برای کاهش تحریم های ایران



 باراك اوبام, تحریم های ایران, بنیامین نتانیاهو

پیام اوباما به نتانیاهو برای کاهش تحریم های ایران

  یك پایگاه خبری رژیم صهیونیستی نوشت: آمریكا تصمیم دارد كه به زودی برخی از تحریم های اقتصادی وضع شده علیه ایران را كاهش دهد.

به گزارش ایرنا از بیروت، پایگاه خبری دبكا رژیم صهیونیستی، به نقل از منابع ویژه خبری خود، با تاكید بر صحت این خبر ادامه داد: باراك اوباما رییس جمهوری آمریكا طی روزهای اخیر با ارسال پیامبی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل اظهار داشته كه قصد دارد به شكل تدریجی تحریم های ایران را كاهش دهد.

به نوشته این پایگاه، اوباما در این پیام تاكید كرده كه در این برنامه برخی تحریم ها اساسی ایران، اما بدون اهمیت در رابطه با برنامه هسته ای را كاهش می دهد.

دبكا در این باره نوشت: اسراییل به عنوان همپیمان مهم آمریكا در منطقه، این پیام را به شكل ویژه و با تفصیل فراوان در خصوص تسویه حساب های میان آمریكا و ایران دریافت كرده و پیام مشابهی برای كشورهای عربی بویژه عربستان و كشورهای اروپایی ارسال نشده است.

این پایگاه با اشاره به اینكه این اقدام اوباما با خواسته های سران رژیم صهیونیستی در تناقض است، نوشت: كاخ سفید هنوز ضمانت عملی به اسراییل ارائه نداده است. /ایرنا