اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نامه فانی به رییس قوه قضائیه درباره معلمان بازداشتی



اخبار ,اخباراجتماعی, نامه فانی به رییس قوه قضائیه درباره معلمان بازداشتی


اخباراجتماعی - نامه فانی به رییس قوه قضائیه درباره معلمان بازداشتی

وزیر آموزش و پرورش، در نامه ای از رییس قوه قضاییه درخواست كرد با توجه به مناسبت های پیش رو، تعدادی از معلمانی كه در بازداشت به سر می برند و حكم قضایی دارند مورد عفو قرار گیرند.

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، دكترعلی اصغرفانی درجریان دیدار روز گذشته از ایرنا، درباره اقدامات صورت گرفته توسط این وزارتخانه برای آزادی برخی معلمان عضو تشكل های صنفی فرهنگیان كه دربازداشت به سر می برند، افزود: تمامی تشكل های فرهنگیان دارای مجوز از وزارت كشور مورد احترام آموزش و پرورش هستند و از دید ما به عنوان فرصت هایی برای آموزش و پرورش تلقی می شوند.

وزیرآموزش و پرورش با ابراز امیدواری از اجابت نامه از سوی رییس دستگاه قضا،افزود: وزیر اطلاعات قول داده با تشكل های شناسنامه دار و قانونی فرهنگیان دیداری داشته باشد وهم اكنون در حال هماهنگی و برنامه ریزی برای انجام این دیدارهستیم.

وزیرآموزش و پرورش ابراز امیدواری كرد، دیدار وزیر اطلاعات با تشكل های فرهنگیان، جلسه مشكل گشایی برای ادامه فعالیت این تشكل ها در قالب قانون احزاب باشد.

فانی در پاسخ به این سئوال كه آیا در وزارت آموزش و پرورش معلم ستاره دار وجود دارد یا خیر گفت: همه معلمین ما عزیز هستند و چیزی تحت عنوان معلم ستاره دار نداریم.

فانی تاكید كرد: همه معلمان ما مانند خورشید بوده و روشنی بخش جامعه آموزش و پروش كشور هستند.
 اخبار اجتماعی -شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
نظر رییس قوه قضائیه درباره توافق ژنو که پر رنگ نشد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در نامه رییس‌ جمهور به رییس قوه قضائیه درخواست شد؛ رسیدگی فوری و خارج از نوبت به پرونده حمله به سفارت و کنسولگری عربستان



اخبار,اخبارسیاسی,حسن روحانی

رییس‌ جمهوری طی نامه‌ای به رییس قوه قضائیه خواستار رسیدگی فوری و خارج از نوبت به پرونده حمله به سفارت و کنسولگری عربستان سعودی در تهران و مشهد شد.

  حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در نامه‌ای به آیت‌الله آملی لاریحانی رییس قوه قضائیه تأکید کرد که باید با مجازات عاملان و آمران این جرم آشکار، برای همیشه جلو این‌گونه تعرضات به امنیت کشور و توهین به اقتدار و جایگاه نظام گرفته شود.

روحانی پیش از این گفته بود: حرکتی که توسط جمعی افراد افراطی شب گذشته در تهران و مشهد صورت گرفت و به وارد آمدن خسارت به سفارت و کنسولگری کشور عربستان ـ که شرعاً و قانوناً باید در پناه جمهوری اسلامی ایران در امنیت باشد ـ منجر گردید، به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و قبل از هر چیزی توهین به نظام و لطمه به آبروی جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شود. همه مسئولان نظام، عزم قاطع دارند که با این خودسری‌ها و اعمال مجرمانه برخورد جدی شود.

وی افزوده بود: از این رو، از وزیر کشور می‌خواهم که با همکاری قوه محترم قضاییه و وزارت محترم اطلاعات و با قاطعیت کامل، عاملان این تهاجم را شناسایی و برای اجرای عدالت به دستگاه قضایی معرفی کنند تا برای همیشه به اینگونه اعمال زشت پایان داده شود و امنیت کامل نمایندگی‌های سیاسی دولتها در جمهوری اسلامی ایران تضمین گردد.

 

 اخبار سیاسی  -  انتخاب