اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ناطق نوری: مذاکره کنندگان هسته ای نیازمند حمایت مردم و مسوولان هستند/ روضه خوان ها کاسه داغ تر از آش نشوند



علی اکبر ناطق نوری

ناطق نوری: مذاکره کنندگان هسته ای نیازمند حمایت مردم و مسوولان هستند

ˈعلی اکبر ناطق نوریˈ رییس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به حمایت رهبر معظم انقلاب از مذاکره کنندگان هسته ای، خواستار حمایت جدی همه گروه های سیاسی کشور از آنان شد و گفت: مذاکره کنندگان هسته ای نیازمند پشت گرمی و حمایت هستند.

به گزارش ایرنا، ناطق نوری روز جمعه در مراسم بزرگداشت مرحوم حبیب الله عسگراولادی در مدرسه شهید مطهری، گفت: شیعه تندرو نیست و جلوتر از امام خود حرکت نمی کند.

وی به تذکرات مقام معظم رهبری درباره نگه داشتن حرمت ها اشاره کرد و افزود: وقتی به برخی توهین کنندگان به شخصیت ها می گوییم چرا تابع رهبری نیستید و حرمت ها را نگه نمی دارید؟ می گویند ما می خواهیم جاده صاف کن رهبری باشیم.

ناطق نوری ادامه داد: آیا واقعا در شرایط کنونی جهان، منطقه و کشور به تشنج کشاندن جامعه کار درستی است. ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت هستیم.

وی دولت یازدهم را روبرو با سخت ترین چالش ها دانست و گفت: دولت نیازمند حمایت مردم و مسوولان است و نباید در حمایت از آنها کوتاهی کرد.

ناطق نوری ادامه داد: رهبری معظم انقلاب حرف و نظرش را صریح بیان می کنند و درباره تیم مذاکره کننده نیز فرمودند اینها بچه های انقلاب هستند.

وی افزود: ما روزی در حال جنگ با صدام بودیم و امروز دیپلمات های ما در حال تقابل دیپلماتیک با دشمن هستند و در این تقابل به پشت گرمی و حمایت نیاز دارند.

ناطق نوری تیم مذاکرات را مورد تایید رهبر معظم انقلاب دانست و تاکید کرد: حتی در صورت نپذیرفتن پیشنهادهای ایران توسط غرب، حداقل فایده مذاکرات این است که ما دشمن را بهتر شناخته ایم.

وی حمایت صریح مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده در آستانه محرم را نشانه ای معنادار عنوان کرد و افزود: روضه خوان ها و منبری ها مراقب باشند کاسه داغ تر از آش نشوند و آرامش جامعه را در نظر بگیرند.

ناطق نوری به مواضع اخیر مرحوم عسگراولادی برای ایجاد وحدت در میان گروه های سیاسی کشور اشاره کرد و گفت: در این اواخر مرحوم عسگراولادی برای ایجاد وحدت در جامعه و کشور مردانه موضع گرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: عده ای این موضع را که مورد تقدیر رهبری معظم انقلاب قرار گرفت برنتابیدند و شروع به ملامت وی کردند.

ناطق نوری به مبارزات مرحوم عسگراولادی در سال های قبل از انقلاب اشاره کرد و او را مصداق واقعی شیعه دانست و گفت: عسگراولادی بعد از رحلت حضرت امام (ره) همواره با مقام معظم رهبری و مطیع، مخلص و در عین حال آزاده و منصف بود.

/ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
کاسه داغ تر از آش- رحیم پور اذغدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داوود احمدی‌نژاد: برخی امروز برای ملت کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند و می‌خواهند اصل و فرع را با هم بخورند



 

 

داوود احمدی‌نژاد: برخی امروز برای ملت کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند و می‌خواهند اصل و فرع را با هم بخورند

 

وی ادامه داد: اگر به درستی همه مردم زندگی این افراد را مطالعه کنند، می‌بینند یک روز هم در مسیر انقلاب نبودند، اما امروز کاسه داغ‌تر از آش برای ملت هستند. آنان می‌خواهند اصل و فرع را با هم بخورند و گفتمان و مسیرانقلاب را به دلخواه خود تغییر دهند.

مدیر عامل سابق پدافند غیرعامل کشور گفت: با وجود آنکه همه ملت‌های آزاده دنیا، اکنون متاثر از حرکت‌های الگویی ملت ایران اسلامی است اما متاسفانه عده‌ای اکنون در داخل میراث‌خوار انقلاب اسلامی شده‌اند.

داود احمدی‌نژاد در مراسم یادواره 24 شهید پایگاه بسیج حضرت ابوالفضل‌(ع) شهرستان آمل افزود: میراث‌خواران در طول تاریخ بشر حضور داشتند و تا سفره‌ای آماده بوده آمدند و اصل و فرع را با هم خوردند.

وی این افراد را که اکنون در کشورمان هستند، سهم‌خواه دانست و به کسانی که قناعت ندارند، تشبیه کرد و ادامه داد: اگر به درستی همه مردم زندگی این افراد را مطالعه کنند، می‌بینند یک روز هم در مسیر انقلاب نبودند، اما امروز کاسه داغ‌تر از آش برای ملت هستند. آنان می‌خواهند اصل و فرع را با هم بخورند و گفتمان و مسیرانقلاب را به دلخواه خود تغییر دهند.

مدیرعامل سابق پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه هیچ‌گاه خط مشی انبیاء و امامان معصوم و امام راحل و شهدا این نبوده و آنان خود را ندیدند اما خدای خود را دیدند، تصریح کرد: آنان هیچ‌گاه به دنبال سهم‌خواهی از کسی نبوده و بر این اساس، نزد خداوند جایگاه والا و مهمی دارند..../عصرایران