اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«می‌دانم همسرم به من خیانت می‌كند، اما به آینده‌ امیدوارم»



 

«قبل از ازدواج شوهرم به قدری به من توجه می‌كرد كه از ابراز علاقه‌اش خسته می‌شدم اما به محض اینكه زندگی مشترك‌مان را شروع كردیم، نه تنها توجه‌ای نسبت به من ندارد بلكه به دلیل تماس‌های تلفنی مشكوكی كه در طول شبانه روز به او می‌شود زندگی‌ مشتركمان در معرض خطر قرار گرفته است و به همین جهت خانواده‌ام از من خواسته‌اند تا از او جدا شوم».

 

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، زن جوانی در دادگاه خانواده حضور یافت و درخواست جدایی‌اش را به گفته‌ی خودش بر خلاف میلش به دادگاه ارائه كرد و خطاب به قاضی گفت: پنج ماه از شروع زندگی مشترك‌مان می‌گذرد، اما متاسفانه همسرم نتوانست به قول‌های قبل از ازدواجش عمل كرده و من را خوشبخت كند.

وی ادامه داد: سه سال قبل از ازدواج، همدیگر را می‌شناختیم و با رفت و آمدهای متعدد، همدیگر را زوج‌های مناسبی برای یكدیگر می‌دانستیم، غافل از اینكه حرف و قول‌های قبل از ازدواج، زمین تا آسمان با حرف‌های بعد از ازدواج تفاوت دارد. شوهرم جزو آن دسته از افرادی است كه حرف‌هایش با عملش فرق دارد.

زن جوان كه 23 ساله بود، با بیان اینكه همسرم قبل از ازدواج بیش از اندازه به من توجه می‌كرد، به طوری كه خودم گاهی اوقات از رفتارش خسته می‌شدم، اظهاركرد: قبل از ازدواج همسرم هر روز به دیدنم می‌آمد به طوری كه از 24 ساعت شبانه روز ما 18 ساعت در كنار یكدیگر بودیم، حتی زمانی كه از او می‌خواستم این دیدارها را كم كند در پاسخ به من می‌گفت كه بیش از حد به من وابسته است و اگر یك روز من را نبیند، آن روز برایش جهنم است و من آن‌قدر ساده لوح بودم كه حرف‌های او را باور می‌كردم.

وی با بیان اینكه رفتار همسرم در حال حاضر شك برانگیز است، ادامه داد: بعد از ازدواج، تلفن همراه همسرم به طور مداوم زنگ می‌خورد و هر زمانی كه كنار من باشد، تلفن را قطع می‌كند و هر بار از او می‌خواهم دلیل این تلفن‌های بی‌وقتش را بگوید، از پاسخ طفره می‌رود.

زن جوان در ادامه، درحالی كه گریه می‌كرد، گفت: ‌من به همسرم علاقمند هستم، اما خانواده‌ام با متوجه شدن موضوع تلفن‌های مشكوك همسرم از من می‌خواهند كه از او جدا شوم، من می‌دانم كه همسرم به من خیانت می‌كند اما به آینده‌مان امیدوارم و نمی‌خواهم زندگی‌مان به دلیل شیطنت‌های همسرم نابود شود.

در ادامه جلسه دادگاه، شوهر این زن با بیان این كه من نیز به همسر و زندگی مشترك‌مان علاقمندم، اظهار كرد: قبول دارم، اشتباهاتی داشته‌ام و می‌خواهم كه همسرم این اشتباه‌های من را ببخشد. می‌خواهم كه از تقاضای خود منصرف شود، قول می‌دهم خطاهای گذشته را جبران كنم.

در ادامه اظهارات مرد، زن جوان با ناراحتی، یاد آور شد:‌ در این پنج ماه زندگی مشترك همسرم به سفرهای مجردی رفته است و هر زمان كه از او می‌خواهم كه من را همراه خود ببرد، می‌گوید ترجیح می دهد كه با دوستان مجردش به سفر برود. در صورتی كه همسرم قلبا از اشتباهاتش پشیمان باشد، حاضرم به دلیل علاقه‌ای كه به او دارم مقابل خانواده‌ام بایستم و از درخواست جدایی انصراف دهم.

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین حكم طلاق این زوج جوان را صادر نكرد و از آنها خواست كه برای ایجاد یك زندگی صادقانه مشترك تلاش بیشتری بكنند.... / ایسنا


ویدیو مرتبط :
همسرم به من خیانت می کند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنچلوتی: به آینده امیدوارم چون تیم از من حمایت می‌كند



 

 

 

آنچلوتی: به آینده امیدوارم چون تیم از من حمایت می‌كند

 

خروج از بحران در آینده

آنچلوتی: به آینده امیدوارم چون تیم از من حمایت می‌كند

سرمربی تیم فوتبال چلسی انگلیس معتقد است با تکیه به حمایت مطلق شاگردانش از وی، روزهای خوش بار دیگر فراخواهند رسید.

کارلو آنچلوتی گفت: در شرایطی که تمام تیم از من حمایت می‌کند، به آینده بسیار امیدوار می‌شوم. تصور می‌کنم بتوانم بااقتدار به کار ادامه دهم.

وی که تابستان سال گذشته از ایتالیا خارج شد و راه حضور در فوتبال جزیره را در پیش گرفت، در پایان فصل گذشته دو مقام قهرمانی لیگ و جام حذفی را به هواداران پیشکش کرد. ولی امسال تیمش با بحران عجیبی مواجه شده که موقعیتش را تحت‌فشار قرارداده است.

مربی 51 ساله اسبق آ.ث‌میلان که اکنون انگلیسی را بهتر از 12 ماه قبل صحبت می‌کند، افزود:

با وجود ناملایمتی‌های اخیر، در چلسی یک سری ویژگی‌های مثبت موجود است. یکی از آن حمایت تیم از کادر فنی است. با تکیه بر این و امتیازات دیگر ، مطمئن هستم از فضای ملتهب چند هفته اخیر خارج خواهیم شد.