اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

میزان سوختگی مجروحان آتش سوزی در خط لوله گاز سرخس



 


میزان سوختگی مجروحان حادثه آتش سوزی در خط لوله گاز سرخس

 

 

میزان سوختگی مجروحان حادثه آتش سوزی در خط لوله گاز سرخس بین۳۰تا ۹۰ در صد است.مدیر حوادث و فوریت هایپزشكی دانشگاه علوم پزشكی مشهد گفت : میزان سوختگی ۱۰ نفر مجروح حادثه آتش سوزی در خط لوله سرخس - مشهد بین ۳۰ تا ۹۰ درصد است .


دكتر رضا وفایی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد اكنون در بیمارستان امام رضا ( ع) مشهد تحت درمان هستند و ۶نفر از مجروحان دیگر كه به همراه این تعداد به این بیمارستان منتقل شده بودند روز گذشته به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.


وی اظهارداشت : خبر این حادثه در ساعت ۱۲و چهار دقیقه روز جمعه به مركز حوادث و فوریت های پزشكی مشهد اعلام شد و نیروهای این مركز با استفاده از بالگرد و چهار دستگاه آمبولانس در ساعت ۱۳و۲۰ دقیقه در محل حاضر شدند.


وی گفت : چهار نفر از كارگران نیز در محل حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند.


وفایی نژاد افزود: روز گذشته استاندار خراسان رضوی و رییس دانشگاه علوم پزشكی مشهد نیز از مجروحان حادثه آتش سوزی در خط لوله گاز سرخس - مشهد در بیمارستان امام رضا (ع) عیادت كردند.


دكتر وفایی نژاد به تعداد تلفات این حادثه اشاره ای نكرد.


آتش سوزی در خط لوله سرخس- مشهد بر اثر برخورد بیل مكانیكی رخ داد.../ایرنا


ویدیو مرتبط :
میزان طبیعی لوله گاز مردان چقدر است؟؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتش‌سوزی در خط لوله گاز ماهشهر- شادگان


بامداد امروز خط لوله انتقال گاز شادگان به بندر ماهشهر به قطر تقریبی 40 اینچ دچار آتش سوزی شده است که علت اصلی این حادثه گازی تاکنون توسط شرکت ملی گاز ایران اعلام نشده است.

خبرگزاری مهر: بامداد امروز خط لوله انتقال گاز شادگان به بندر ماهشهر به قطر تقریبی 40 اینچ دچار آتش سوزی شده است که علت اصلی این حادثه گازی تاکنون توسط شرکت ملی گاز ایران اعلام نشده است.

یک مقام مسئول در شرکت ملی گاز ایران با تایید این حادثه گازی گفت: خط لوله انتقال گاز شادگان به ماهشهر به دلیل مسائل فنی دچار آتش سوزی شده است.

وی با اعلام اینکه از بامداد امروز نیروهای امداد و آتش نشانی شرکت گاز استان خوزستان و منطقه یک شرکت انتقال گاز ایران در این حادثه اعزام شده اند، تصریح کرد این حادثه گازی هیچ گونه خسارت جانی به همراه نداشته است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه هم اکنون عملیات مهار آتش سوزی در این خط لوله گاز انجام شده است، اظهار داشت: در شرایط فعلی مشغول تخلیه گاز باقیمانده در خط لوله بوده و تا ساعات دیگر عملیات بازسازی خط لوله حادثه دیده آغاز خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه پیش بینی می شود تا فردا عملیات بازسازی خط لوله آسیب دیده انتقال گاز شادگان به بندر ماهشهربه پایان برسد، تاکید کرد: یک تیم ویژه دلایل بروز این حادثه گازی را در حال بررسی است که در صورت تکمیل نتایج دلایل ایجاد این حادثه گازی اعلام خواهد شد.

خط لوله انتقال گاز شادگان به ماهشهر یکی از خطوط انتقال گاز طبیعی به منظور تامین خوراک صنایع و برخی از واحدهای پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در بندرماهشهر است.