اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«مک دونالد» با طعم موش



«مک دونالد» با طعم موش

دم موش پخته شده در همبرگر یکی از رستوران‌های مک‌دونالد در شیلی جنجال آفرین شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر،یکی از مشتری‌های این رستوران ژوئن گذشته شکایتی به مقامات بهداشتی شیلی ارائه کرد و مدعی شد در یکی از همبرگرهایی که از این رستوران خریداری کرده، دم موش پیدا کرده است.

این رستوران در شهر تومکو در هفتصد کیلومتری جنوب سانتیاگو پایتخت شیلی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از سانتیاگو، مقامات بهداشتی محلی روز سه‌شنبه با تایید این ادعای مشتری، رستوران مک‌دونالد را تعطیل کردند.

پس از بازرسی این رستوران، مقادیری مدفوع موش نیز پیدا شد./جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
«مک لیبل»؛ حرکت مردمی علیه ابرشرکت مک دونالد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سر موش در ساندویچ «مک‌ دونالد»! +عکس


رسانه کلمبیایی «ال اونیورسال» گزارش داد که پیدا شدن سر یک موش در ساندویچ همبرگر یکی از رستوران‌های آمریکایی «مک دونالد» در مکزیک، این رستوران را به تعطیلی کشانده است.

خبرگزاری فارس: پس از آن که یکی از مشتریان رستوران آمریکایی «مک دونالد» در مکزیک از یافتن سر یک موش در ساندویچ همبرگر یکی از نمایندگی‌های این رستوران در مکزیک خبر داد، دادستانی مکزیک روز گذشته دستور تعطیلی این رستوران را صادر کردند.

این مشتری مکزیکی با انتشار تصویر ساندویچ همبرگر خریداری شده از یکی از شعبه‌های رستوران «مک دونالد» که تصویر سر یک موش به همراه سبیل‌های آن به وضوح مشاهده می‌شود، جنجال تازه‌ای علیه این رستوران آمریکایی به وجود آورده است.

سر موش در ساندویچ «مک‌دونالد»! +عکس

«مک دونالد» در واکنش به این اتفاق در صفحه خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت که ما اظهارات این مشتری مکزیکی را با موشکافی تمام مورد بررسی قرار دادیم و اعلام می‌کنیم که اظهارات وی کاملا دروغ می‌باشد و سر حیوان مذکور پس از خریداری این ساندویچ داخل آن قرار گرفته است.

مقامات مکزیکی نیز اعلام کردند تا زمان آشکار شدن حقیقت این ماجرا، این رستوران «مک دونالد» تعطیل خواهد بود.

منابع نزدیک به دادستانی مکزیک نیز عنوان کردند که تحقیقات درباره این اتفاق آغاز شده و دادستانی کشور منتظر اعلام نظر کمیسیون فدرال حفاظت از سلامت مکزیک است.