اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«موگویی» میزبان برف شش متری شد


بخشدار مرکزی کوهرنگ با اشاره به بارش شدید برف در شهرستان کوهرنگ از محاصره شدن موگویی در برف خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: بخشدار مرکزی کوهرنگ با اشاره به بارش شدید برف در شهرستان کوهرنگ از محاصره شدن موگویی در برف خبرداد.

فرزاد محمدحسینی در گفت‎وگویی با اشاره به بارش حداقل 6 متر برف در منطقه موگویی، اظهارکرد: طی بارش‎های اخیر دهستان موگویی نیز با 15 روستا در برف محاصره شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ارتفاع زیاد برف امکان باز شدن مسیر این دهستان با مشکل مواجه خواهد شد.

محمدحسینی همچنین از باز شدن مسیر بازفت که بر اثر برف و کولاک شدید طی شب گذشته بسته شده بود، خبر داد.

وی افزود: با توجه به بارش سنگین برف در شهرستان کوهرنگ، شب گذشته مسیر بازفت بسته شده بود که به همت هلال احمر، راه دارخانه، اداره راه بازفت و صمصامی، فرمانداری کوهرنگ و نیروی انتظامی، 45 دقیقه پیش باز شد.


ویدیو مرتبط :
رانندگی در برف یک متری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«موگویی» میزبان برف 4 متری


فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: اکنون برف در دهستان موگویی به ارتفاع چهار متر رسید.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: اکنون برف در دهستان موگویی به ارتفاع چهار متر رسید.

زمان‌پور با اشاره به بارش شدید برف در شهرستان کوهرنگ بویژه در دهستان موگویی گفت: اکنون برف در دهستان موگویی به ارتفاع چهار متر رسیده و همچنان برف درحال بارش است.

وی اظهارکرد: امسال از ابتدای شروع بارش‎ها تاکنون بیش از 45 نفر با 25 دستگاه در بازگشایی مسیر این دهستان فعالیت دارند به طوری که اکنون با تلاش‎های صورت گرفته ارتباط «موگویی» با استان‌های لرستان و اصفهان و همچنین مرکز شهرستان کوهرنگ برقرار است.

زمان‌پور با بیان اینکه امسال ضمن توجه ویژه به این دهستان، مدیریت جهادی نیز در آن شکل گرفته است، تصریح‌کرد: از ابتدای بهار امسال تاکنون 60 کیلومتر از محورهای ارتباطی این دهستان جاده‌سازی و شن‌ریزی شده است.

فرماندار کوهرنگ اظهارکرد: امسال با شن‎ریزی و آماده‌سازی جاده‎های روستایی این دهستان، پزشک نیز می‌تواند به راحتی به اکثر روستاهای این دهستان سرکشی کند.