اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

موافقت جاسبی با درخواست های زهرا، سمانه و رضا + سند/استفاده نزدیکان جاسبی از تسهیلات خاص برای تخفیف شهریه یا مهمان شدن در تهران



موافقت جاسبی با درخواست های زهرا، سمانه و رضا + سند

بررسی برخی اقدامات رییس سابق دانشگاه آزاد حکایت از استفاده نزدیکان وی از تسهیلات خاص برای تخفیف شهریه یا مهمان شدن در تهران را دارد؛ تسهیلاتی که کمتر کسی امکان استفاده از آن را داشته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی مشرق، شیوه مدیریتی جاسبی در دوران ریاست دانشگاه آزاد، شیوه ای منحصر بفرد و البته قائم به فرد بود و تمام دستورات در مواردی چون نقل و انتقال دانشجویان باید به او ختم می شد.

اگرچه نزدیکان جاسبی می توانستند با نامه هایی از قبیل موارد زیر، از تخفیف شهریه تابستانی (!) مهمان شدن در تهران و ... بهره مند شوند اما چه بسیار خانواده هایی که به علت مخالفت با تحصیل فرزندشان در شهری دیگر یا پرداخت هزینه های گزاف تحصیل، با مشکلات مختلف مواجه شدند و هیچ مسئولی نبود تا به درخواست آنها رسیدگی کند.

اسناد زیر نحوه استفاده رضا، سمانه و زهرا جعفرعلی جاسبی از رانت های خاص موجود در این دانشگاه را نشان می تدهد که دیگران را مجال بهره بردن از آن نبود./مشرق نیوز



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
آقای جاسبی نمی خواهید کنار بروید؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جاسبی: امیدواریم مجبور به افزایش شهریه دانشجویان نشویم



 

 

 

شهریه دانشگاه

 

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری كرد كه با توجه به اجرایی شدن قانون هدفمندی یارانه ها، مشكلی در ثابت نگه داشتن شهریه دانشجویان این دانشگاه برای سال آینده(1390) به وجود نیاید.

به گزارش ایرنا، 'عبدالله جاسبی' روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح چند طرح عمرانی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی درمورد تاثیر قانون هدفمندی یارانه ها بر افزایش شهریه دانشجویان به خبرنگاران گفت: در حال حاضر نمی توانیم در این مورد بحث كنیم، اما امیدواریم مجبور به افزایش شهریه دانشجویان نشویم.

وی افزود: در زمینه هدفمند كردن یارانه ها به معاونان عمرانی دانشگاه ها توصیه كرده ایم كه كاری كنند كه این طرح با موفقیت و بدون كمترین عوارض، انجام شود تا ناچار نباشیم كه هزینه هایی را به دانشجویان تحمیل كنیم.

جاسبی تصریح كرد كه بیشترین تاكید ما در بحث های عمرانی، بر روی هوشمند كردن ساختمان های آموزشی، خوابگاهی، اداری و رفاهی است تا با استفاده از سیستم های نوین، در مصرف انر‍ژی صرفه جویی شود.

به گفته وی، واحدها و مراكز مختلف دانشگاه آزاد می توانند از تجربیات واحد علوم و تحقیقات در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی، بهره ببرند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی، میزان ساخت و سازهای جدید در دانشگاه آزاد را به طور میانگین، یك میلیون متر مربع در سال، ذكر كرد.

جاسبی از پاسخ به سووال خبرنگاران درمورد وضعیت اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی، خودداری كرد.

ساختمان چندمنظوره و مجموعه استخر مجتمع ورزشی فتح دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات با مساحت شش هزار و 50 متر مربع و اعتباری نزدیك به 70 میلیارد ریال، روز چهارشنبه با حضور رییس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی، به بهره برداری رسید...../تحلیل:ایرنا