اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهمانی شبانه با گوشت دختر جوان



قتل عمد ,حادثه قتل

اوج خشونت و وحشیگری؛ مهمانی شبانه با گوشت دختر جوان

به گزارش پلیس قاتل اسپانیایی در مادرید پس از کشتن شریک آینده زندگی خود او را تکه تکه کرد و به کرکس های یک پارک، برای برپایی یک ضیافت شبانه اهدا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز: خوزه میگوئل 32 ساله پس از کشتن شریک آینده زندگی خود کارولینا برنال گومز 30 ساله تکه تکه گوشت آن را برای یک ضیافت شبانه به کرکس ها اهدا کرد. 
 
به گفته پلیس به نقل از این خبر گذاری پس از آنکه خوزه از باردار بودن دوست دختر خود آگاه می شود از فرط خشم و ناراحتی راهی جز مرگ را برای وی پیدا نمی کند و در اقدامی وحشیانه پس از ضرب و شتم وی او را به قتل رسانده و با تکه تکه کردن جسد قربانی آن را در اختیار کرکس های یک پارک حفاظت شده در مادرید اهدا کرد. 
 
کارلینا برنل گومز اهل آمریکای جنوبی بود چند ماه پیش با خوان مگیون در سفر گردش گری اش به آمریکای جنوبی با قصد ازدواج آشنا شد.  


پلیس مادرید خوان را درحالی که کنترل رفتاری مناسبی نداشت تنها وقتی چند ساعت از اهدا کردن بدن کارولینا می گذشت پس از مشکوک شدن به وی دستگیر کرد. 
 
خوان پس از گریه کردن پلیس را به محلی که جسد نامزدش را که برای ضیافت کرکس ها اهدا کرده بود برد. پس از جمع آوری جسد تقریبا خورده شده کارولینا خوان به جرم قتل درجه اول دستگیر و روانه زندان مادرید شد. / باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
آموزش خودآرایی مخصوص مهمانی های شبانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عاقبت مرگبار مهمانی شبانه دختر جوان+ عکس



اخبار ,اخبار حوادث ,مهمانی شبانه

 

اخبار حوادث - عاقبت مرگبار مهمانی شبانه دختر جوان+ عکس

به گزارش پلیس پس از رضایت پدر مبنی بر برگزاری یک میهمانی به منظور جشن پایان تحصیلات در منزل با مرگ دختر نوجوان 13 ساله پایان یافت .

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتد پرس، پائول سیبیگا 28 ساله پس از دعوت کردن چند تن از دوستان و همکلاسی های دانشگاهی خود به جشن پایان تحصیلش خواستار برگزاری مسابقه ماشین سواری شد.

در حالی که بیشتر دوستان وی در شرایط عادی بسر نمی بردند به دور از چشم پدرش در منطقه ای خلوت کمی دور تر از منزل مسکونی خود با سه خودروی سواری که هر یک سرنشین داشت آماده مسابقه شدند. 
 
در پی روند برگزاری این مسابقه خودرو پاول که یکی از همکلاسی هایش به اتفاق نوجوان 17 ساله پس از منحرف شدن از مسیر و برخورد به چند درخت در طول مسیر منجر به مرگ نوجوان 13 ساله و مجروح شدن خود و سرنشین دیگرش شد. 
 
پائول سیبگا به اتهام قتل پیچ هوستون 17 ساله به دلیل رانندگی در شرایط غیر عادی به همراه دیگر دوستانش دستگیر شد. 
 
پدر وی نیز به دلیل کنترل نکردن فرزندش در پی مصرف نوشیدنی الکلی بیش از حد مجاز و همچنین مصرف غیر قانونی آن برای افراد زیر سن قانونی که شامل همه مهمانهای آنان می شدند دستگیر شد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران