اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا چهارشنبه تمدید شد



داوطلبان آزمون نیمه‌متمرکز دکتری ,انتخاب رشته آزمون دکتری

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا چهارشنبه تمدید شد

مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون نیمه‌متمرکز دکتری و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی تا ساعت 24 روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: بر این اساس داوطلبان با مطالعه‌ اطلاعیه‌های منتشره سازمان سنجش در خصوص کدرشته‌های جدید و همچنین مطالعه اصلاحات برخی موارد مندرج در دفترچه راهنما نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به داوطلبانی که انتخاب رشته آنها انجام شده است، تصریح کرد: با توجه به اطلاعیه‌های جدید، بر این اساس فرم انتخاب رشته این دسته از افراد به منظور مشاهده بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و چنانچه داوطلبی خواستار اصلاح فرم بود می‌تواند تا روز چهارشنبه چهار اردیبهشت ماه نسبت به اصلاح فرم انتخاب رشته خود اقدام کند./ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
انتخاب رشته آزمون دکتری 92

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری 93


مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری تا پایان روز دوشنبه ۸ اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

خبرگزاری تسنیم: مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری تا پایان روز دوشنبه ۸ اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره انتخاب رشته آزمون دکتری گفت: اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص رشته‌های جدید که پس از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته به این سازمان اعلام شده و اصلاحات برخی از کدرشته محل‌ها ساعت ۱۸ امروز بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آن‌ دسته از داوطلبانی که مبادرت به انتخاب رشته کرده‌اند نیز در مدت زمان اعلام شده می‌توانند براساس اطلاعیه مربوط، نسبت به ویرایش و اصلاح کدرشته محل‌های انتخابی خود تا روز دوشنبه ۸ اردیبهشت‌ماه اقدام کنند.

آزمون دکترای نیمه متمرکز سال ۹۳ برای پذیرش دانشجو در ۸ گروه آموزشی و ۲۶۷ کد رشته امتحانی با تعداد ۲۴۰ هزار و ۳۶۱ داوطلب در صبح روز جمعه ۱۶ اسفند ۹۲ در ۵۳ شهرستان مختلف کشور برگزار شد.