اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهر: برادر یکی از عناصر فتنه از ریاست یک دانشگاه اخراج شد



برادر یکی از عناصر فتنه که طی چند سال اخیر ریاست یکی از دانشگاههای علوم پزشکی کشور را بر عهده داشت هفته گذشته از سوی مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برکنار شد.

 

به گزارش مهر، دستجردی پس از گذشت مدتها از طرح انتقادات نسبت به حضور وی در سمت ریاست دانشگاه، نسبت به این برکناری اقدام کرد.../مهر


ویدیو مرتبط :
پیدا شدن سران فتنه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصمیم‌ درباره ریاست دانشگاه آزادهفته آینده



 

تصمیم‌ درباره ریاست دانشگاه آزادهفته آینده

 

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:

تصمیم‌گیرى درباره ریاست دانشگاه آزاد هفته آینده انجام مى‌شود


هفته آینده جلسه هیئت امنا دانشگاه آزاد با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای تصمیم‌گیری درباره ریاست این دانشگاه برگزار خواهد شد / از مجلس نماینده‌ای را برای عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شود.

شورای عالی انقلاب فرهنگی از قوه قضائیه و ریاست آن آیت‌الله آملی لاریجانی به خاطر ورودشان به مسئله و لغو حکمی که یک نفر در قوه قضائیه داده بود، قدردانی کرد.
محمدرضا مخبر دزفولی؛ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از پایان جلسه شب گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هفته آینده جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای تصمیم‌گیری درباره ریاست این دانشگاه برگزار خواهد شد.
محمدرضا مخبر دزفولی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی از قوه قضائیه و ریاست آن آیت‌الله آملی لاریجانی به خاطر ورودشان به مسئله و لغو حکمی که یک نفر در قوه قضائیه داده بود، قدردانی کرد.
وی افزود: همچنین از آن دسته از نمایندگان عزیزی که در این روزها خیلی تلاش کردند موضوعی که پیش آمده است را به نوعی اصلاح کنند، قدردانی و تشکر شد.
دزفولی در ادامه گفت: هفته آینده جلسه هیئت امنا دانشگاه آزاد با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای تصمیم‌گیری درباره ریاست این دانشگاه برگزار خواهد شد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین از مجلس خواست نماینده‌ای را برای عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کند که به جایگاه حقوقی این شورا اعتقاد داشته باشد.
مخبر دزفولی ابراز امیدواری کرد؛ نمایندگان مجلس در این موضوع ورود پیدا کرده و با صمیمیت موضوع را حل و فصل کنند تا کاری که به خوبی پیش می‌رود، دچار مشکل نشود.
براساس این گزارش همچنین منصور کبگانیان؛ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در‌این باره گفت: با توجه به این موضوع و همچنین مصوبه مجلس درباره لغو اساسنامه که خلاف شرع است، اعضای شورا به این نتیجه رسیدند که مجلس باید رأی خود را پس بگیرد.
وی با بیان اینکه شورا با مصوبه خلاف شرع مجلس مخالف است، اظهارکرد: برای اینکه شأن مجلس حفظ شود؛ انتظار داریم مجلس نسبت به باز پس گیری مصوبه خود اقدام کند.
کبگانیان از خواست اکثریت نمایندگان مجلس درباره ارائه طرح دو فوریتی برای لغو مصوبه خبر داد و افزود: حدود 150 نفر از نمایندگان مجلس طی نامه ای درخواست طرح دوفوریتی برای لغو مصوبه را دارند که امیدواریم هرچه زودتر این کار صورت بگیرد تا همراه بودن مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی تثبیت شود...../تحلیل:ایلنا