اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهدكودك با شهریه دكتری!


شهریه بعضی مهدها با شهریه مراکز آموزش عالی، همتراز و حتی در برخی موارد بیشتر شود.

پارسینه: شهریه بعضی مهدها با شهریه مراکز آموزش عالی، همتراز و حتی در برخی موارد بیشتر شود.

فضای مشجر 2500 متری، استخرآبگرم سرپوشیده، سالن ورزشی چندمنظوره مجهز به دیواره سنگ‌نوردی، اتاق تکواندو، ژیمناستیک، اسکیت و شطرنج، آموزش زبان انگلیسی و فرانسه و آموزش مهارت‌های مختلف و ... ؛

این امکانات اگر در فهرست امکانات یک مجتمع رفاهی قرار بگیرد، شاید عجیب نباشد اما اگر به شما بگوییم که همه آنها برای بچه‌هایی زیر هفت سال در نظر گرفته شده‌ است، چه؟ بچه‌هایی که پدر و مادرهایشان ترجیح می‌دهند آنها را در مهدهای ویژه و چندستاره ثبت‌نام کنند؛ مهدهایی با امکانات غیرمتعارف و البته شهریه‌های نجومی، عجیب و فراتر از نرخ تعیین‌شده از سوی سازمان بهزیستی کشور و خانواده‌هایی که حاضرند برای یک ماه حضور فرزندشان در این مهدهای کودک، مبالغی بین دو تا سه میلیون تومان و حتی بیشتر هم بپردازند.


ویدیو مرتبط :
اعجوبه ارشد-دكتری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثبت‌نام آزمون دكتری شهریه‌ای در دانشگاه تهران آغاز شد/ شهریه:55 میلیون تومان



با دریافت شهریه 45 تا 55 میلیون تومان

ثبت‌نام آزمون دكتری شهریه‌ای در دانشگاه تهران آغاز شد/ظرفیت و شهریه دوره‌ها

ثبت‌نام پردیس البرز دانشگاه تهران در 26 رشته دکتری از پنجشنبه 6 مهر آغاز شده و تا 26 مهر ادامه دارد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پردیس البرز دانشگاه تهران برای سال تحصیلی 92-1391 در رشته‌های زیر و برای هر رشته 5 نفر و در مجموع 130 دانشجوی دكترا می‌پذیرد:

مجموعه رشته علوم جغرافیایی (جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری، جغرافیای سیاسی)

مجموعه رشته مدیریت (مدیریت بازرگانی - گرایش سیاست‌گذاری بازرگانی، مدیریت - گرایش مدیریت تولید و عملیات، مدیریت دولتی - گرایش تصمیم‌گیری و خط مشی‌گذاری عمومی، مدیریت - گرایش مدیریت منابع انسانی، مدیریت - گرایش مدیریت مالی، مدیریت تكنولوژی، مدیریت رسانه)

مجموعه رشته حسابداری (حسابداری)

مجموعه رشته الهیات (فقه و مبانی حقوق اسلامی)

مجموعه رشته زبان و ادبیات فارسی (زبان و ادبیات فارسی)

مجموعه رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی (آسیب‌‌شناسی ورزشی و حركات اصلاحی، برنامه‌ریزی و مدیریت ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، رشد و تكامل و یادگیری حركتی)

مجموعه رشته محیط‌زیست – برنامه‌ریزی (محیط‌زیست – برنامه‌ریزی)

مجموعه رشته آموزش زبان انگلیسی (آموزش زبان انگلیسی)

مجموعه رشته زبان و ادبیات انگلیسی (زبان و ادبیات انگلیسی)

مجموعه رشته مهندسی صنایع (مهندسی صنایع)

مجموعه رشته حقوق (حقوق خصوصی، حقوق عمومی، حقوق بین‌الملل)

مجموعه رشته شیمی (نانوشیمی، شیمی كاربردی)

مجموعه رشته علوم اجتماعی (جامعه شناسی)

بر این اساس دانشگاه تهران برای پردیس البرز بر اساس شیوه‌نامه داخلی خود دانشجو می‌پذیرد و محل تحصیل استان البرز (شهرستان کرج) خواهد بود.

شهریه مقطع دكتری پردیس البرز دانشگاه تهران در گروه های علوم انسانی و علوم اجتماعی و رفتاری به صورت علی‌الحساب 45 میلیون تومان و برای سایر دوره‌ها 55 میلیون تومان تعیین شده است.

به گزارش ایسنا مدارك و شیوه پذیرش دانشجو در سایت دانشگاه تهران منتشر شده است و داوطلبان باید پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط پذیرش نسبت به ثبت نام اقدام كنند.

گفتنی است، اولویت پذیرش با مجازین آزمون دكتری 91 است . همچنین دارا بودن معدل كل 14 از 20 در مقطع كارشناسی ارشد و كسب حدنصاب آزمون زبان از دیگر شرایط لازم برای پذیرش است.

پذیرش دانشجو در این شعبه دانشگاهی با برگزاری آزمون اختصاصی در 2 مرحله كتبی و بررسی سوابق و مصاحبه انجام می‌شود كه زمان آزمون متعاقبا اعلام خوهد شد.

بر اساس این گزارش متقاضیان برای ثبت‌نام به نشانی http://ut.ac.ir مراجعه كنند./ایسنا