اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

منظم‌ ترین کنسرت بنیامین حاشیه ساز شد


در حین برگزاری این کنسرت و در اتاق بک استیج درگیری دور از شانی بین مدیر تشریفات برج میلاد و یکی از عوامل برگزار کننده برنامه رخ داد که تا دقایقی طولانی ادامه داشت.

پانا: یکی از معدود اجراهای کاملا منظم و سر وقت جشنواره امسال را بنیامین بهادری در سالن همایش های برج میلاد به روی صحنه برد.

این خواننده در روزی که تعدادی از اعضای گروه آریان را هم در سالن برگزاری برنامه خود به عنوان مهمان می‌دید، 19 قطعه ار قطعات آلبوم‌های خود را به اجرا در آورد که مثل همیشه «دنیا دیگه مثل تو نداره» بیشتر از بقیه قطعات مورد توجه قرار گرفت.



این خواننده در اواسط اجرا از تحویل آلبوم جدیدش به محسن رجب پور خبر داد و اینکه در صورت آماده شدن آلبوم تا آخر امسال، آنرا در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد کرد.

اما در حین برگزاری این کنسرت و در اتاق بک استیج درگیری دور از شانی بین مدیر تشریفات برج میلاد و یکی از عوامل برگزار کننده برنامه رخ داد که تا دقایقی طولانی ادامه داشت.

 ظاهرا مدیر تشریفات برج میلاد از ورود خانواده برخی اعضای گروه به اتاق بک استیج جلوگیری کرده بود که با اعتراض برگزار کنندگان برنامه کار به برخورد فیزیکی نیز کشیده شد که در نهایت با وساطت منوچهر حسنی ماجرا ختم به خیر شد.      


ویدیو مرتبط :
کنسرت متل قو بنیامین/خنده ی بنیامین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس؛برخورد با بدحجابی در حاشیه کنسرت‌ها


طرح تشدید برخورد با بدحجابی و مانكن‌ها در اماکن فرهنگی عصر سه‌شنبه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و در حاشیه برگزاری یک کنسرت اجرا شد.