اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مناظره فرهنگی برای نماز اول وقت قطع نشد!


دیروز در حالی مناظره فرهنگی کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد که به دلیل برنامه ریزی نامناسب مسئولان برگزاری، بخش های پایانی این مناظره با زمان اذان مغرب تلاقی پیدا کرد و برنامه اما همچنلن ادامه یافت.

تابناک: دیروز در حالی مناظره فرهنگی کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد که به دلیل برنامه ریزی نامناسب مسئولان برگزاری، بخش های پایانی این مناظره با زمان اذان مغرب تلاقی پیدا کرد و برنامه اما همچنلن ادامه یافت.

 این برنامه ریزی غلط و نامناسب، باعث شد تا یکی از مسئولان ستاد دکتر محسن رضایی در تماس با تابناک به این مساله واکنش نشان دهد .

بر اساس این گزارش یک  مقام مسئول در ستاد محسن رضایی، ضمن اعلام ناراحتی دکتر رضایی از این مساله اعلام کرد که نماز که ستون دین و زمان متوجه کردن دل ها به سوی خداوند متعال است، نباید به دلیل برنامه ریزی نامناسب در رسانه ملی مورد بی توجهی قرار گیرد.

وی همچنین اضافه کرد که اگر مومنان از ادامه مناظره فرهنگی در وقت اذان و نماز، رنجیده شده اند، این مساله را بر برگزار کنندگان مناظره ببخشایند و مطمئن باشند که احتمالا مسئولان برگزاری مناظرات هم تمام سعی شان را خواهند کرد که در آینده چنین اتفاقی تکرار نشود.


ویدیو مرتبط :
نماز اول وقت یا مناظره ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام: شب شهادت امام هادی اینترنت کل کشور را 10 دقیقه قطع می کنیم!



معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام: شب شهادت امام هادی اینترنت کل کشور را 10 دقیقه قطع می کنیم!

'محمد قهرمانی' در گفت و گو با خبرنگار معارف ایرنا افزود: بر اساس پیش بینی های انجام شده پایگاه اینترنتی به نشانی www.dahomin.ir طراحی شده كه در شب شهادت دهمین امام شیعیان روی تمامی پایگاه های ایرانی قابل مشاهده است.

معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام گفت: همزمان با شب شهادت امام هادی (ع) - چهارم خردادماه - تمامی پایگاه های اینترنتی به مدت 10 دقیقه در ایران از دسترس كاربران خارج شده و زیارت جامعه كبیره پخش خواهد شد.

'محمد قهرمانی' در گفت و گو با خبرنگار معارف ایرنا افزود: بر اساس پیش بینی های انجام شده پایگاه اینترنتی به نشانی www.dahomin.ir طراحی شده كه در شب شهادت دهمین امام شیعیان روی تمامی پایگاه های ایرانی قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: كاربران پس از انتخاب این لینك ابتدا روایتی از امام هادی (ع) را مشاهده كرده و سپس در ساعت 22 همزمان با شب شهادت این امام بزرگوار نوای زیارت جامعه كبیره پخش می شود.

معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام با بیان اینكه این اقدام در پاسخ به اهانت خواننده وابسته به رژیم صهیونیستی به ساحت مقدس امام هادی (ع) صورت می گیرد، افزود: همچنین مراسم عزاداری شهادت دهمین امام شیعیان به همت هیات رزمندگان اسلام در سراسر كشور برگزار خواهد شد.

قهرمانی یادآورشد كه در تهران نیز این مراسم در شب و شام غریبان شهادت امام هادی (ع) بعد از نماز مغرب و عشا در امامزاده سید جعفر و حمیده خاتون واقع در باغ فیض برگزار می شود.

وی توضیح داد: در شب اول این مراسم حجت الاسلام و المسلمین 'مصطفی میرلوحی' به ایراد سخن پرداخته و دعای كمیل توسط 'مرتضی طاهری' مداح اهل بیت علیهم السلام قرائت می شود.

قهرمانی افزود: همچنین شام غریبان شهادت امام هادی (ع) نیز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین 'مرتضی وافی' همراه خواهد بود و زیارت جامعه كبیره نیز توسط وی قرائت می شود./عصرایران