اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ممنوعیت دستكش و كلاه در مراسم تدفین!


برای برگزاری مراسم تدفین رهبر فقید كره‌شمالی به غیرنظامیان این كشور دستور داده شده بود تا از پوشیدن دستكش و كلاه در این روز خودداری كنند.

 برای برگزاری مراسم تدفین رهبر فقید كره‌شمالی به غیرنظامیان این كشور دستور داده شده بود تا از پوشیدن دستكش و كلاه در این روز خودداری كنند.

این در حالی بود كه در روز برگزاری مراسم تدفین برف می‌بارید و دمای هوا 9 درجه زیر صفر بود.

روزنامه "دیلی NK " كه برخی از مقامات پشت كرده به رژیم كره شمالی اداره آن را در سئول در دست دارند، گزارش داد: اطلاعاتی دریافت كرده كه نشان دهنده‌ برخی حواشی در مراسم تدفین رهبر فقید كره شمالی در تاریخ 28 دسامبر است.

در این گزارش آمده است: یك روز پیش از برگزاری مراسم تدفین، مقامات محلی به ساكنان پیونگ‌یانگ گفته بودند كه از پوشیدن دست‌كش و كلاه در روز تدفین خودداری كنند زیرا كیم جونگ اون جانشین رهبر كره شمالی بدون دست‌كش و كلاه خودرو حمل پیكر پدرش را همراهی می‌كند.

به گزارش اداره هواشناسی كره‌جنوبی نیز دمای هوا در تاریخ 28 دسامبر 9 درجه سانتیگراد زیر صفر بود.



ویدیو مرتبط :
مراسم تدفین رضاشاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شش ماه كار اجباری در انتظار افرادی كه در مراسم تدفین كیم جونگ ایل سوگواری نكردند!



 

 

اخبار ایران وجهان آخرین اخبار

 

 

بر اساس گزارش رسانه ها، دولت كره شمالی افرادی را كه در مراسم تدفین و عزاداری رهبر سابق كره شمالی، شركت نكرده و یا سوگواری نكرده اند، مجازات می كند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رژیم كره شمالی به شناسایی، دستگیری و مجازات افرادی كه در مراسم فوت كیم جونگ ایل، رهبر سابق این كشور سوگواری نكرده اند، مبادرت ورزیده و جریمه ای برابر با شش ماه كار اجباری تعیین كرده است.

روزنامه ای اینترنتی به نام "Daily NK" در سایت اینترنتی خود به اسامی افرادی اشاره كرده كه به عنوان جاسوس مسئول شناسایی افراد مذكور بوده اند.

در این سایت اینترنتی همچنین آمده است افرادی كه عمدا در مراسم تدفین و سوگواری كیم جونگ ایل شركت نكرده اند این تصور را به وجود آوردند كه مرگ وی از اهمیت زیادی برخوردار نیست و از این رو مجبور به شش ماه كار اجباری هستند.

این سایت اینترنتی می افزاید، علاوه بر این افرادی كه از شیوه انتقال قدرت در كره شمالی انتقاد كرده اند با مجازات مشابهی روبه رو هستند.

علاوه براین در بعضی از موارد ممكن است كه كل خانواده افراد تحت تعقیب به اردوگاه های مزبور منتقل شوند.

بعد از مرگ كیم جونگ ایل، جوان ترین پسر وی "كیم جونگ اون" به عنوان رهبر جدید كره شمالی انتخاب شد.

"كیم جونگ ایل" ۱۷ دسامبر و بعد از یك سكته قلبی در سن ۶۹ سالگی درگذشت.../ ایسنا