اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ملکه زیبایی 15 ساله قربانی جنایت اسرار آمیز برادرش شد +عکس



به گزارش پرداد به نقل از سی ان ان: این پسر 15 ساله به جرم شلیک 3 گلوله به سر خواهر بزرگترش که ملکه زیبایی منطقه " آرکانزاس" امریکاست در دادگاه حضور پیدا کرد.

 

 

ملکه زیبایی,عکس ملکه زیبایی

 

ملکه زیبایی 15 ساله قربانی جنایت اسرار آمیز برادرش شد +عکس

 

"کالتون هاروی" 15 ساله در حالیکه خواهرش " کاندیس " 16 ساله در خواب بود با شلیک 3 گلوله او را به قتل رساند و به همین دلیل از سوی دادگاه به تحمل 45 سال زندان محکوم شد.

هنوز علت اصلی این قتل مشخص نشده است. والدین آنها در مصاحبه شان با روزنامه های محلی گفته اند این خواهر وبرادر همیشه رابطه خوبی داشته اند و حتی با هم مشاجره نمیکردند.

 

درطول جلسه دادگاه قاتل 15 ساله تنها اشک می ریخت و به سوالات پاسخ میداد. قاضی او را به جرم قتل از نوع درجه دوم به 30 سال زندان و بخاطر استفاده از اسلحه به 15 سال زندان محکوم کرده است که اگر طی دوازده سال نخست رفتار درست و بی خطری از وی دیده شود احتمال عفو وجود خواهد داشت.

 

وکیل این خانواده مسئله بیماری روحی پسر نوجوان را مطرح کرده بود که قاضی این پرونده این مسئله را رد کرده است.

 

ملکه زیبایی,عکس ملکه زیبایی

 

 

ملکه زیبایی,عکس ملکه زیبایی

 


تهیه و ترجمه:: گروه خبری پرداد

 



ویدیو مرتبط :
10 عکس بسیار ترسناک و اسرار آمیز کل تاریخ!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت ملکه زیبایی 26 ساله برای دومین بار +عکس



ملکه زیبایی,بازداشت ملکه زیبایی

 

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: دختر شایسته یکی از استانهای انگلستان  بخاطر ضرب و شتم دو مرد طی دو ماه متوالی برای دومین بار دستگیر شد.

 

بازداشت ملکه زیبایی 26 ساله برای دومین بار +عکس

این دختر 26 ساله خشن از یک ملکه زیبایی به یک خروس جنگی تبدیل شده است و طی دو ماه گذشته دو بار بخاطر ضرب و شتم دو مرد که نامزدهای وی بوده اند بازداشت شد.

"نیکول هودز" بار اول بخاطر درگیری با نامزدش و کتک زدن او دستگیر شد و همین باعث جدایی آنها گردید او این بار مرد دیگری که قصد نامزد شدن با وی را داشت به شدت کتک زد. او متهم است این مرد را گاز گرفته، کتک زده و صورت او را با ناخنهایش خراشیده است. این دختر 26 ساله اهل منچستر است و در سال 2010 موفق شد دختر شایسته منطقه خود باشد.

 

نامزد سابقش در مصاحبه اش تاکید کرده است او به شدت عصبی است مخصوصا زمانیکه مشروبات الکلی مصرف میکند.

 

"اسکات نیکرسون" 33 ساله بعد از ضرب و شتم توسط این دختر با پلیس تماس گرفت .

 

"نیکول" که در لندن یک سالن زیبایی دارد به خاطر دوستی با این مرد به نامزد سابقش خیانت کرد و حالا با مرد جدید زندگی خود نیز دچار مشکل شده است.

 

نامزد او با نشان دادن آثار ضرب و جرح میگوید او هنگامیکه مشروب مصرف میکند به شدت عصبی ، خشن و ترسناک می شود و به راحتی میتوان او را پس از مصرف مشروب به هیولا تشبیه کرد .

 

با توجه به اظهارات نامزد نیکول دادگاه های مربوط به این پرونده همچنان ادامه دارد و این دختر به قید وثیقه آزاد است.

 

منبع: گروه خبری پرداد