اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ملاقات باربی زنده اوکراینی با همتای مذکرش +عکس



دو شخصیت فانتزی که به لطف جراحی های متعدد و تکنیکهای آرایشی توسط یک زن و مرد در دنیای واقعی متولد شده اند برای اولین بار از نزدیک با یکدیگر ملاقات کردند، اما بر خلاف اکثر انیمیشن های تهیه شده از این دو شخصیت عشق در یک نگاه خلق نشد.

تصاویر باربی زنده , ملاقات باربی با همتای مذکرش
باربی زنده اوکراینی که "والریا لوکیانوا" نام دارد و 23 ساله است برای ملاقات با همتای مذکر خود به نیویورک پرواز کرد تا  "جاستین جدلیکا" 32 ساله را از نزدیک ملاقات کند.
گفته میشود باربی دنیای حقیقی خیلی از "کن" خوشش نیامده است و معتقد است او لبهایش را بیش از اندازه برجسته کرده است. این دو سابقا در دنیای مجازی انتقاداتی نسبت به چهره هم داشته اند.
بنابرگزارشات این دو از یکدیگر متنفر به نظر میرسیدند. آقای "جدلیکا" سال گذشته با هزینه ای 100 هزار دلاری و انجام بیش از 100 عمل جراحی چهره جدیدی شبیه چهره "کن" همتای مذکر باربی برای خود ساخت. او کارش را از 18 سالگی و با عمل جراحی بینی اش آغاز کرد. وی میگوید برای زیباتر شدن هرکاری انجام میدهد و از کودکی به آنها آموخته اند که عروسکها زیباترین موجودات هستند.

تصاویر باربی زنده , ملاقات باربی با همتای مذکرش
اما باربی زنده میگوید تنها عمل جراحی که انجام داده است عمل پروتز سینه بوده است و بقیه ترکیب بدنش طبیعی است و با ورزش و تکنیکهای آرایشی خود را شبیه عروسکها میکند. او گفته است از 5 سالگی عاشق باربی بوده است و همیشه سعی میکرد اندامی شبیه او داشته باشد.... / pardad.ir


ویدیو مرتبط :
حمله یک زن اوکراینی به نماینده پارلمان در برنامه زنده تلویزیونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عروسک باربی زنده اوکراینی! +عکس


دیگر همه می دانند که اوکراین سرزمین عروسک های باربی زنده است. پس از مشهور شدن والریا لوکیانووا و آناستازیا اشپاجینا، حالا نوبت الینا کوالسکایا 20 ساله است که مرکز توجه همگان قرار بگیرد.





صبح بخیر: دیگر همه می دانند که اوکراین سرزمین عروسک های باربی زنده است. پس از مشهور شدن والریا لوکیانووا و آناستازیا اشپاجینا، حالا نوبت الینا کوالسکایا 20 ساله است که مرکز توجه همگان قرار بگیرد.



الینا اهل اودساست، یعنی همان شهری که دو دختر فوق الذکر در آن مشهور شدند. او بعد از آپلود کردن یک سری از عکس هایش، به شهرت آنلاین رسید. البته او چند لایه آرایش روی صورتش، به خصوص دور چشمانش داشت که باعث می شد چشمانش بطور غیرطبیعی بزرگ به نظر برسد و شبیه یک عروسک بیجان نشان دهد.



حالا دیگر همه این عروسک ها نحوه باربی کردن خودشان را می دانند و در نقاط یکسانی از شهر عکس می گیرند و حتی در عکس های یکدیگر هم حضور دارند.



الینا که متهم به تقلید از والریا شده است، ادعا می کند که با باربی های دیگر فرق دارد. او می گوید که بخاطر چشمان درشت، بینی کوچک و ویژگی های دیگرش بیشتر از دیگران به باربی شباهت دارد. و البته کاملاً مشخص است که برای بیشتر کردن آن ویژگی ها، آرایش زیادی می کند.



البته هیچکدام از دخترانی که تابحال خودشان را شبیه باربی کرده اند، به آرایش اعتراف نکرده اند، ولی افراد زیادی هستند که الینا را به استفاده از فتوشاپ متهم می کنند.