اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مفقود شدن 5 نفر بر اثر سیلاب در کرمان



اخبار حوادث - مفقود شدن 5 نفر بر اثر سیلاب در کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: پنج نفر در شهرستان عنبرآباد بر اثر بارندگی های شدید و جاری شدن سیلاب از دیروز تاکنون مفقود شده اند که نیروهای زمینی هلال احمر در تلاش برای پیدا کردن آن ها هستند.

ˈکاووس محمودیˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: درخواست اعزام بالگرد از کرمان به عنبرآباد برای یافتن این پنج نفر وجود داشت که به علت شرایط نامطلوب جوی امکان پرواز این بالگرد وجود ندارد.

وی ادامه داد: بر اساس تجربه سال های گذشته به احتمال زیاد راه ارتباطی این افراد با محیط اطراف به دلیل حضور در مناطق کوهستانی و پرداختن به کار کشاورزی، قطع شده و به همین دلیل اطرافیان آن ها از مفقودی این افراد خبر داده اند.

محمودی تصریح کرد: در سایر مناطق استان آبگرفتگی منازل و آسیب دیدگی جاده ها را شاهد هستیم که نیروهای فنی و امدادی هلال احمر در حال فعالیت و کمک رسانی در این مناطق بویژه فاریاب، کهنوج، قلعه گنج، رودبار و عنبرآباد در جنوب استان هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: همچنین عشایر منطقه ساردوئیه و عده ای در تونل سیرچ نیاز به کمک داشتند که به آن ها امدادرسانی شد.

بارندگی های شدید در استان کرمان از دیروز جمعه آغاز شده و تا فردا یکشنبه ادامه دارد.

اخبار حوادث - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
سقوط هلیکوپتر ایرانی و کشته شدن دو نفر و یک نفر مفقود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ 16 نفر در کرمان بر اثر ابتلا به آنفلوآنزا


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه بیماری آنفلوآنزا در افرادی که دچار بیماری‌های زمینه‌ای هستند شایع‌تر است، گفت: این بیماری تاکنون جان 16 نفر از مبتلایان را در کرمان گرفته است.

خبرگزاری آنا: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه بیماری آنفلوآنزا در افرادی که دچار بیماری‌های زمینه‌ای هستند شایع‌تر است، گفت: این بیماری تاکنون جان 16 نفر از مبتلایان را در کرمان گرفته است.

دکتر نوذر نخعی در خصوص آخرین آمار بیماران مبتلا به آنفلوآنزا در استان کرمان، گفت: تاکنون حدود 100 نفر طی یک ماه و نیم گذشته به بیمارستان‌ها مراجعه و بستری شده‌اند که متاسفانه 16 نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه تقریبا همه افراد مبتلا به آنفلوآنزا به بیماری‌های زمینه‌ای و مزمن دچار بوده‌اند، افزود: به افراد مبتلا توصیه می‌شود با رعایت نکات بهداشتی و بهداشت فردی مانع از انتقال بیماری به سایر افراد شوند و هم چنین با مشاهده علائم اولیه سرماخوردگی سریعا به مراکز درمان مراجعه کنند.