اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مغازه‌دار طمعكار در بازداشت



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مغازه‌دار طمعكار در بازداشت

مغازه‌دار جوانی كه متوجه جایزه یك میلیون پوندی بلیت بخت آزمایی زوج كهنسال شده بود با حقه بازی توانست برای ساعاتی خودش را برنده جا بزند و آنها را از هر حق و حقوقی محروم كند.

«فراح نظر» كه سال‌هاست در یك سوپرماركت در منچستر انگلیس كار می‌كند وقتی متوجه شد «مورن هولت» درحال بررسی نتیجه قرعه‌كشی بلیت بخت‌آزمایی است كه هفته‌ها قبل خریداری كرده است داوطلب كمك به او شد.

مغازه‌دار پاكستانی پس از گرفتن بلیت مادربزرگ 83 ساله متوجه شد او برنده جایزه یك میلیون پوندی است اما به روی خودش نیاورد و با ادعای این‌كه بازنده شده بلیت را در سطل زباله انداخت.

به محض بیرون رفتن خانم هولت از مغازه، نظر، خودش را به شركت اعطای جایزه رساند اما وقتی با پرس و جوی مسوولان در مورد زمان و محل دقیق خریداری بلیت روبه‌رو شد جواب‌های ضد و نقیضی داد و بالاخره مجبور به اعتراف شد كه به بازداشتش انجامید.

با تماس شركت برگزاركننده قرعه‌كشی بلیت‌های بخت‌آزمایی با زن 83 ساله، او و همسرش متوجه جایزه یك میلیون پوندی خود شدند.

جایزه‌ای كه به قول خودشان ای ‌كاش آن را در میانسالی می‌بردند كه بیشتر می‌توانستند از مزایای آن بهره‌مند شوند


ویدیو مرتبط :
مغازه دار قانع

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شیرینی تعارفی ۶ مغازه دار را بی هوش كرد



 

شیرینی تعارفی ۶ مغازه دار را بی هوش كرد

 

مرد شیادی كه با تعارف شیرینی آلوده قصد مسموم كردن مغازه داران در منطقه نازی آباد تهران را داشت تا اموالشان را سرقت كند، دستگیر شد.

 

صاحب یك مغازه طلافروشی دقایقی پس از این كه شیرینی ای كه مرد جوانی عنوان می كرد آن را برای پدربزرگش خیرات می كند، خورد، دچار سرگیجه شد و بلافاصله موضوع را به یكی از همسایه های خود خبر داد.

با گزارش موضوع به مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و انتقال مرد طلافروش به بیمارستان، ماموران كلانتری ۱۳۰ نازی آباد با حضور در محل، تحقیق در این زمینه را آغاز كردند.

بررسی و تحقیقات اولیه نشان می داد مرد جوان علاوه بر طلافروش، به ۵ مغازه دار دیگر نیز شیرینی آلوده تعارف كرده است كه آنها پس از خوردن آن، بی هوش شده اند.

 

● شناسایی و دستگیری

با تشكیل پرونده ای در این ارتباط، موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و با تحقیق از مغازه داران مشخصات متهم به دست آمد و با جستجوی گسترده سرانجام متهم در حالی كه قصد داشت شیرینی آلوده به مواد بی هوشی را به یك مغازه دار دیگر تعارف كند، دستگیر شد.

متهم پس از دستگیری ابتدا منكر آلوده بودن شیرینی ها شد و زمانی كه از او خواسته شد تا خود از شیرینی ها بخورد، حاضر به این كار نشد و اعتراف كرد كه شیرینی ها را به مواد بی هوشی آلوده كرده است.

با تحقیق مقدماتی از متهم، پرونده ای در این ارتباط تشكیل و دادیار ناصر قریشی زاده، دادیار ارجاع دادسرای جنایی، تحقیق از او را آغاز كرد.

 

● اعتراف

متهم در تحقیقات مقدماتی اعتراف كرد، یك مجرم سابقه دار است و چندی پیش به دنبال تحمل ۲ سال حبس، از زندان آزاد شده است.

متهم درباره شگرد سرقت خود گفت: چند روز پیش تصمیم گرفتم با تعارف شیرینی آلوده به مغازه دارها به قصد خیرات برای پدربزرگ یا یكی از اقوامم، آنها را بی هوش و اموالشان را سرقت كنم. در پی این اعترافات، دادیار جنایی در وقت كشیك دستور ادامه تحقیق از متهم شیاد را ـ كه تاكنون ۶ مغازه دار علیه وی شكایت كرده اند ـ صادر كرد.

 

● سرقت از مادربزرگ

گزارش دیگری در این زمینه از شهرستان رباط كریم حاكی است، سارقی كه با بی هوش كردن پیرزن ۸۰ ساله، طلا و جواهرات او را سرقت كرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ مرادی، سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان رباط كریم در این باره گفت: در پی شكایت پیرزن ۸۰ ساله در پلیس آگاهی مبنی بر سرقت طلا و جواهراتش از خانه، موضوع این شكایت در دستور كار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ مرادی افزود: تحقیق از زن شاكی نشان داد، وی چند روز پیش زنی را برای نظافت به خانه اش دعوت كرده كه این فرد پس از خوراندن شربت حاوی مواد خواب آلود، او را بی هوش و اموالش را سرقت كرده است.

 

● دستگیری متهم

سرپرست فرمانده انتظامی ربا ط كریم یادآور شد: با تحقیق از شاكی در مرحله بعد با سرنخ هایی كه در این ارتباط به دست آمد، زن سارق شناسایی و دستگیر و مقادیری از طلا و جواهرات سرقتی از محل سكونت وی كشف و ضبط شد.

متهم در اعترافات خود گفت: پس از ورود به خانه پیرزن با مشاهده طلاهای او وسوسه شدم و چند قرص خواب آور را در لیوان شربت ریخته و پس از خوراندن به زن ۸۰ ساله، او را بی هوش و طلاهایش را سرقت كردم و متواری شدم.

در پی این اعترافات، متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد..../ جام جم آنلاین