اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معیار قبولی داوطلبان در آزمون کتبی خبرگان


آیت الله مؤمن تاکید کرد که نتایج آزمون کتبی داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان در دوره پنجم به سرعت اعلام می شود.

پایگاه خبری انتخاب: آیت الله مؤمن تاکید کرد که نتایج آزمون کتبی داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان در دوره پنجم به سرعت اعلام می شود.

آیت الله محمد مؤمن در ابتدای آزمون علمی داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان در محل دبیرخانه این مجلس در قم، تاکید کرد که نتایج آزمون کتبی داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان در دوره پنجم به سرعت اعلام می شود.

وی ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در این آزمون تاکید کرد که برگزاری این آزمون یکی از بهترین روش هایی است که می توان فرد صاحب صلاحیت را برای خبرگان انتخاب کرد.

آیت الله مؤمن ضمن بیان توضیحاتی درباره آزمون خبرگان، تصریح کرد که نتایج آزمون کتبی داوطلبان به سرعت اعلام می شود. عضو فقهای شورای نگهبان همچنین خاطرنشان کرد: برای آزمون شفاهی نیز دعوت نامه برای افراد ارسال خواهد شد.

آزمون کتبی مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه فقه، اصول و اجتهادی برگزار شد. این آزمون در مجموع 60 نمره دارد و هر داوطلبی که بتواند 36 نمره کسب کند، پذیرفته می شود.


ویدیو مرتبط :
آزمون کتبی خنده دار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

15 دی ماه؛ آزمون کتبی داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان



اخبار,اخبارانتخابات , انتخابان  خبرگان

آزمون کتبی داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، 15 دی‌ماه برگزار می‌شود.

  قرار است شورای نگهبان درباره جزئیات برگزاری این آزمون اطلاعیه‌ای را طی امروز و فردا منتشر کند.

سیامک ره‌پیک معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان اوایل هفته جاری به خبرنگار ایسنا گفته بود که در روزهای آینده شرایط و زمان امتحان داوطلبان مجلس خبرگان مشخص می‌شود.


  اخبار  خبرگان  -  ایسنا