اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معلمانی که در مجلس تذکر گرفتند/ عکس



شادمانی معلمان حاضر در نشست علنی امروز مجلس با واکنش و تذکر نایب رئیس دوم مجلس روبرو شد.

در جلسه علنی امروز مجلس یک فوریت طرح استفساریه قانون الحاق یک تبصره به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استحدام معلمین به تصویب نمایندگان رسید. پس از اعلام تصویب این فوریت تعدادی از معلمان که به عنوان مهمان در جلسه حضور داشتند با کف زدن در پارلمان، از این مصوبه مجلسی‌ها ابراز خوشحالی کردند. همین موضوع موجب تذکر محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس که ریاست صحن علنی را بر عهده داشت، شد.

 

باهنر پس ازتذکر به مهمانان گفت: کف زدن در صحن علنی توسط مهمانان جلسه علنی تخلف است؛ هر نوع اظهارنظر مهمانان پارلمان در جلسه علنی ممنوع است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار سیاسی - مشرق

 


ویدیو مرتبط :
تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجلس اصولگرا: تذکر به روحانی برای دیدار جنتی با خاتمی!(+عکس)



اخبار سیاسی - تذکر مجلس به روحانی برای دیدار جنتی با خاتمی

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دیدار وزیر ارشاد با خاتمی را محکوم کرد و گفت: قطعا تذکری به رئیس جمهور درباره برگزاری این جلسه خواهیم داد.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس پیرامون دیدار روز گذشته علی جنتی وزیر ارشاد دولت یازدهم با سید محمد خاتمی آن را محکوم کرد و اظهار داشت: دیدار روز گذشته وزیر ارشاد با یکی از سران فتنه به صورت رسمی انجام شده است، از این رو این دیدار مناسبی نبوده و قطعا وزیر ارشاد به عنوان یک جایگاه رسمی و دولتی نباید چنین دیداری را برگزار می‌کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه به واکنش خانه ملت اشاره کرد و افزود:حتما و قطعا تذکری به رئیس جمهور درباره برگزاری جلسه و شرکت در نشستی که موجب تقویت جریان فتنه می‌شود خواهیم داد.

گفتنی است، روز گذشته جنتی وزیر ارشاد به همراه تعدادی از مسئولان دولتی برای تبریک سال نو به دیدار سید محمد خاتمی رفت.

 

اخبار,اخبار سیاسی,دیدار جنتی با خاتمی

این عکس را زهرا اشراقی در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است.
اخبار سیاسی - فارس