اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معشوقه مسیحی در آغوش خادمین حرمین شریفین+عکس



 

 

معشوقه مسیحی در آغوش خادمین حرمین شریفین+عکس

 

روزنامه انگلیسی «ایندپندنت» طی گزارشی درباره این عکس چنین می‌نویسد:

 

ملک فهد در سال ۱۹۶۸ با دختری به نام «جنان حرب» آشنا می‌شود. وی از خانواده‌ای فلسطینی‌-مسیحی است که در آن زمان در حیفا زندگی می‌کرد.

ملک فهد در سال ۱۹۶۸ و درحالی‌که جنان بیش از ۲۰ سال نداشت با وی آشنا می‌شود و در مراسمی سری و مخفیانه در کاخ خود او را به عقد موقت خود در می‌آورد.

جنان تا سال ۱۹۷۰ در کاخ فهد مخفیانه بسرمی‌برد تا اینکه در این سال برخی از چهره‌های برجسته خاندان سعود وی را از عربستان طرد می‌کنند، ‌ با این حال رابطه فهد و جنان در لندن ادامه پیدا می‌کند تا این‌که در سال ۱۹۸۲ فهد به پادشاهی عربستان می‌رسد.

از زمانی که فهد قدرت را در عربستان بدست می‌گیرد، رابطه خود با جنان را قطع می‌کند و برای این‌که بر روی این رابطه سرپوش بگذارد، تلاش می‌کند با دادن رشوه‌ ۸ میلیون گینه استرلینگی جنان را وادار به سکوت کند. اما متعهد می‌شود، نفقه او را پرداخت کند.

چند سال بعد روند پرداخت نفقه قطع می‌شود و همین موضوع جنان را وادار می‌کند، در سال ۲۰۰۴ با ارائه شکایتی به دادگاه لندن خواستار نفقه خود از پادشاه سعودی شود.

این درخواست بدون پاسخ باقی می‌ماند و یک سال بعد فهد از دنیا می‌رود، و مقامات سعودی تلاش می‌کنند، پس از آن پرونده بسته شود، اما جنان بار دیگر با تلاش‌های بسیار دوباره پرونده نفقه خود را که ۴۰۰ میلیون گینه برآورد شده به جریان انداخته است.

جنان حرب که هم اکنون شصت و چهارمین سال زندگی خود را سپری می‌کند، در این‌باره از ملکه الیزابت دوم درخواست کمک و دخالت در قضیه را کرده و تاکید نموده، ‌ در صورتی‌که مقامات سعودی به شکایت وی رسیدگی نکنند، وی دست به تالیف کتابی درباره رابطه خود با فهد خواهد زد و این موضوع موجب می‌شود، بسیاری از خفایای آل سعود را برملا کند..../فارس


ویدیو مرتبط :
تخریب حرمین شریفین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معشوقه مسیحی پادشاه سعودی/ عکس


ملک فهد، پادشاه سابق عربستان دارای معشوقه‌ای مسیحی بوده که در خفا با وی در ارتباط بوده، وی در سال 2004 از خاندان سعود به دلیل عدم پرداخت نفقه‌400 میلیون گینه استرلینگی خود شکایت کرده است.

ملک فهد، پادشاه سابق عربستان دارای معشوقه‌ای مسیحی بوده که در خفا با وی در ارتباط بوده، وی در سال 2004 از خاندان سعود به دلیل عدم پرداخت نفقه‌400 میلیون گینه استرلینگی خود شکایت کرده است.

 اخیرا تصویری از ملک فهد بن عبد العزیز، پادشاه سابق عربستان سعودی در برخی رسانه‌ها منتشر شده که او را با خانمی در وضعیتی زننده نشان می‌دهد.