اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معروفترین مدل فرانسه مسلمان شد + عکس



معروفترین مدل فرانسه,عکس معروفترین مدل فرانسه,فا بیان,عکس فا بیان,عکس مدل فرانسوی,عکس های فا بیان

 

معروفترین مدل فرانسه مسلمان شد + عکس

دختر ۲۸ ساله فرانسوی با نام 'فا بیان' که همین اواخر یکی از مشهورترین مدل های لباس در فرانسه بود که به خاطر زیبایی اش قراردادهای کلانی از طرف شرکت های بزرگ با اوبسته میشد.

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از مشرق عکسهای این دختر زیبا در مجله ها معروف مد و شبکه های مختلف تلویزیونی به نمایش در می آمد اما در حال حاضر به درمان بیماران در روستاهای دور افتاده افغانستان می پردازد و از زندگی خودش بسیار راضی و خوشحال است چرا که او حالا اسلام را پذیرفته و یک مسلمان است.

همچنین وی با اعتماد به نفس بالا میگوید : اگر رحمت و لطف پروردگار شامل من نمیشد میبایستی تا آخر عمرم مثل یک حیوان زندگی می کردم و هیچ وفت نمی توانستم مسلمان شوم . آرزوی ذوران کودکی من این بود که پرستار شوم، و حالا که مسلمان شده ام به آرزوی دوران کودکی خود رسیده ام./قدس آنلاین


ویدیو مرتبط :
معروفترین افراد در جهان که مسلمان شدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سخت ترین قسمت حرفه مدلینگ از زبان معروفترین مدل دنیا +عکس



کارا دلوینگ,عکس کارا دلوینگ,کارا دلوینگ معروفترین مدل دنیا,مدل

سخت ترین قسمت حرفه مدلینگ از زبان معروفترین مدل دنیا +عکس
معروفترین مدل دنیا از کفشهای پاشنه بلند متنفر است به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: هیچ شکی وجود ندارد که " کارا دلوینگ" در حال حاضر یکی از معروفترین مدلهای دنیاست. پیش بینی میشود که وی در سال  2013 میلادی موفقیت های زیادی در عرصه مد را تجربه کند.

تصویر این مدل 20 ساله ماه گذشته روی مجله معروف " ووگ" به چاپ رسید. او در مورد حرفه اش میگوید: عاشق مدل بودن هستم و خیلی خوشحالم که این شانس را داشتم که وارد عرصه مد شوم. هرگز تصور نمیکردم روزی یک مدل باشم. من همیشه تصور میکردم که مدلها انسانهایی خاص هستند که با بقیه فرق دارند و آرزوی من این بود که روزی یک مدل باشم.
او برای برندهای معتبری نظیر : شانل ، گوچی و دی اند جی کار کرده است و تازه ترین کار او حضور در جشنواره مد نیویورک است.
او همچنین یکی از مدلها موفق برند " ویکتوریا سکرت " است که با نام " فرشته های ویکتوریا" شناخته میشوند. او معتقد است سخت ترین و بدترین قسمت حرفه مدلینگ استفاده از کفش های پاشنه بلند روی سن است.
او تاکید میکند که دختری کاملا خجالتی است و هرگز اعتماد به نفس کافی در رویایی با غریبه ها را نداشته است.

کارا دلوینگ,عکس کارا دلوینگ,کارا دلوینگ معروفترین مدل دنیا,مدل

کارا دلوینگ,عکس کارا دلوینگ,کارا دلوینگ معروفترین مدل دنیا,مدل

 منبع:pardad.ir