اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معرفی بهترین های تلویزیون در نوروز 91


«کلاه قرمزی 91» و برنامه فیتیله نوروزی به عنوان بهترین برنامه کودک و نوجوان نوروز امسال معرفی شدند.

خبرآنلاین:  «کلاه قرمزی 91» و برنامه فیتیله نوروزی به عنوان بهترین برنامه کودک و نوجوان نوروز امسال معرفی شدند.

 مراسم تقدیر از سازندگان بهترین برنامه‌های نوروز 91 روز چهارشنبه با حضور غلامعلی حداد عادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، علی دارابی معاونت سیما، مدیران شبکه‌های مختلف تلویزیون و برنامه‌سازان برتر در تالار عطار سالن همایش‌های سازمان صداوسیما برگزار شد.
 
در این مراسم سریال «چک برگشتی» به عنوان بهترین مجموعه نمایشی معرفی و سیروس مقدم کارگردان، سروش صحت و ایمان صفایی نویسنده، محسن تنابنده مجری طرح و الهام غفوری تهیه‌کننده، امیر جعفری، هومن برق‌نورد، هدایت هاشمی، ریما رامین‌فر و بهاره رهنما تقدیر شدند.
 
احسان علیخانی، فرزاد حسنی، بهروز رضوی، رشید کاکاوند و اقبال واحدی به عنوان مجریان برگزیده برنامه‌های نوروزی سیما برگزیده شدند.

جایزه بخش بهترین برنامه‌های تحویل سال به طور مشترک به شبکه چهار «باد صبا» و شبکه دو رسید.

جایزه بخش مستند به تهیه‌کننده برنامه مستند عروسی اقوام شبکه مستند اعطاء شد.

 
«کلاه قرمزی 91» و برنامه فیتیله نوروزی به عنوان بهترین برنامه کودک و نوجوان معرفی شدند.

در این بخش از حمید مدرسی تهیه‌کننده، ایرج طهماسب مجری و کارگردان، حمید جبلی نویسنده و گوینده عروسک و محمدرضا هدایتی گوینده عروسک تقدیر شد.

همچنین حمید گلی، علی فروتن و محمد مسلمی مجری و بازیگران برنامه فیتیله نوروزی مورد تقدیر قرار گرفتند.

 
در بخش طنز آیتمی، با تقدیر از برنامه‌های «کسی خوابه» شبکه یک و «کارت زرد» شبکه تهران، برنامه‌های «خنده بازار» شبکه سه و «لبخند بدون لهجه» شبکه یک به طور مشترک انتخاب شدند. برنامه «حاتم و حاکم» نیز به عنوان بهترین پویانمایی برگزیده شد.
 
 «سین مثل سریال» شبکه یک و «رادیو هفت» شبکه آموزش عنوان بهترین برنامه ترکیبی را به خود اختصاص دادند و جایزه بهترین مسابقه‌ تلویزیونی مشترکا به مسابقه زوج برتر شبکه آموزش و مسابقه برای هم شبکه سه اعطاء شد.
 
همچنین در مراسم تقدیر از سازندگان بهترین برنامه‌های نوروز، برگزیدگان بخش برنامه‌های معارفی و راهیان نور و مدیران و تلاشگران ایجاد فضای نوروزی در سیما معرفی شدند.     


ویدیو مرتبط :
آهنگ نوروز / پنگول / نوروز 91

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سریالهای تلویزیون در نوروز 91


بازهم اسفند رسید و گمانه زنی های زیادی برای اینکه کدام سریال از کدام شبکه پخش می شود تبدیل به یکی از بحث های داغ رسانه ها شده است.