اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معرفی بانک‌های عامل ارائه تسهیلات به متقاضیان ترک تهران



معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌‌جمهور، بانک‌های عامل که موظف به ارائه تسهیلات به کارکنان متقاضی انتقال از تهران هستند را معرفی کرد.

 

به گزارش مهر، لطف الله فروزنده در اجرای ماده 7 آیین‌نامه اعطای تسهیلات به کارکنان متقاضی انتقال از تهران اظهار داشت: براساس تصویب نامه هیات وزیران و نامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی‌ایران درخصوص اعطای تسهیلات وام به کارکنان، بانک‌های ملی، مسکن، سپه و کشاورزی به عنوان بانک‌های عامل موظف به ارائه تسهیلات هستند.

همچنین رحیم ممبینی معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری به کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، موسسات دولتی و استانداری‌های سراسر کشور بخشنامه جدیدی درباره نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان موضوع انتقال از تهران به دیگر شهرها صادر کرده است.

در ‌این بخشنامه آمده است: به منظور‌ایجاد هماهنگی و تسریع در اجرای مفاد بند دو آیین‌نامه اعطای تسهیلات به کارکنان دستگاه‌های اجرایی متقاضی انتقال از تهران، دستگاه‌های اجرایی موظفند اعتبار مربوط به حقوق و مزایای کارکنان مشمول آیین‌نامه را برآورد کرده و به‌این معاونت اعلام کنند تا براساس قوانین و مقررات به دستگاه‌ مقصد منتقل شود.

براساس‌این بخشنامه، دستگاه‌های مقصد نیز موظفند به محض انتقال و شروع به کار کارکنان مذکور، نسبت به برقراری حقوق و مزایا و سایر پرداختی‌های قانونی آنان اقدام کنند تا در فاصله زمانی اجرای موارد فوق‌الذکر و انتقال اعتبار، وقفه‌ای در پرداخت حقوق و مزایای متعلقه آنان‌ایجاد نشود.

لطف الله فروزنده معاون رییس‌‌جمهور با اعلام‌اینکه کارکنان دستگاه‌های شامل طرح انتقال از تهران باید از بین «استعفا، بازخرید و انتقال» یکی را انتخاب کنند، گفته است: اگر تا پایان سال‌جاری دستگاه‌های مشمول 40 درصد ظرفیت خود را از تهران به دیگر شهرها منتقل نکنند باید پاسخگوی عدم اجرای مصوبه دولت باشند.

معاون رییس‌‌جمهور با تاکید بر‌اینکه انتقال نیروی انسانی هدف اجرای طرح انتقال از تهران است و نه ساختمان‌های اداری، بیان داشته است: برای تشویق افراد نیز امتیازات خاصی از جمله استفاده از مزایای طرح مسکن مهر، انتقال فرزندان دانشجوی آنان، انتقال پست شغلی آنها و همچنین افزایش 25 تا 50 درصدی حقوق و مزایای آنها در نظر گرفته شده است.../مهر


ویدیو مرتبط :
افزوده شدن بانک مسکن به جمع بانک های عامل تسهیلات بافت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان اعزام فارغ‌التحصیلان به سربازی/ارائه معرفی نامه برای دریافت تسهیلات جریمه سربازی/ بانکهای عامل



 اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی, سربازی

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: فارغ‌التحصیلان دانشگاهی دارای برگ آماده به خدمت، می‌توانند تاریخ اعزام خود را به تیرماه تغییر دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رحمان علیدوست در این باره افزود: با هماهنگی های به عمل آمده با نیروهای مسلح و ایجاد ظرفیت آموزشی محدود برای اعزام تیرماه سال جاری، کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی با مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ شهریور و آبان ماه 95 می‌باشند، در صورت تمایل به اعزام زودتر از موعد، از طریق دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس +10) اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: درخواست تعجیل تاریخ اعزام فقط مختص به اعزام اول تیرماه بوده و متقاضیان می‌توانند درخواست خود را از طریق دفاتر مذکور ثبت و سازمان وظیفه عمومی نیز در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به درخواست آنها اقدام می کند.

براساس این گزارش، سامانه خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10 ) تا 17 خردادماه آماده پذیرش درخواست‌های مشمولان بوده و به علت محدودیت ظرفیت، درخواست‌هایی که زودتر ثبت شده‌اند در اولویت رسیدگی قرار دارند.


رییس سازمان وظیفه ناجا خبر داد:
ارائه معرفی نامه برای دریافت تسهیلات جریمه سربازی/انصار و قوامین بانکهای عامل
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: برای دریافت تسهیلات بانکی جریمه غیبت سربازی به بانک ها معرفی نامه می دهیم.


به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، سردار صدرالسادات با بیان اینکه کسانی که بیش از هشت سال غیبت سربازی دارند می توانند با پرداخت جریمه، کارت معافیت دریافت کنند، افزود: افراد واجد شرایط می توانند تا پایان امسال از این طرح استفاده کنند.

وی درباره استفاده از تسهیلات اقساطی برای پرداخت مبلغ جریمه نیز گفت: مشمولان این طرح با پرداخت یک سوم مبلغ جریمه غیبت سربازی برای پرداخت اقساطی بقیه جریمه می توانند به بانک های انصار و قوامین مراجعه و با بانک برای دریافت تسهیلات بیش از یک سال بازپرداخت به توافق برسند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اعلام اینکه این سازمان دخالتی در توافق متقاضیان و بانکها ندارد و بحث سود تسهیلات با خود بانک است، افزود: مبلغ جریمه پس از دریافت به حساب خزانه واریز می شود.

سردار صدرالسادات گفت: بحث مراجعه مشمولان به بانکها در قانون پیش بینی نشده است اما ما با بانکها صحبت هایی برای کمک به متقاضیان داشته ایم.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود: براساس قانون غایبان از خدمت باید تا یکسال همه مبلغ جریمه را با این سازمان تسویه کنند اما موعد باز پرداخت تسهیلات بانک ها برای این موضوع به بانک ها مرتبط است.

وی با اعلام اینکه تسهیلات خوبی از سوی سازمان وظیفه عمومی برای مشمولان غایبان و پرداخت جریمه کارت معافیت از خدمت ارائه شده است، گفت: در حال حاضر بانک های قوامین و انصار به عنوان بانک های عامل معرفی شده اند و سازمان برای استفاده متقاضیان از تسهیلات اقساطی به مشمولان واجد شرایط معرفی نامه ارائه می کند تا از این تسهیلات بهره مند شوند.