اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معذوریت اخلاقی دلیل انتقال فریدون زندی!


قلعه نویی و فتح الله زاده به خاطر مشکلات مالی باشگاه استقلال رضایت به انتقال زندی ندادند بلکه در معذوریت اخلاقی قرار گرفتند.

خبرگزاری مهر: سرپرست تیم استقلال با تاکید بر اینکه مشکل گلزنی این تیم به مهاجمان مربوط نمی‌شود، گفت: قلعه نویی و فتح الله زاده به خاطر مشکلات مالی باشگاه استقلال رضایت به انتقال زندی ندادند بلکه در معذوریت اخلاقی قرار گرفتند.

میرشاد ماجدی ضمن بیان مطلب فوق گفت: انتقال فریدون زندی به هیچ وجه به خاطر مسائل مالی و کسب در آمد برای باشگاه استقلال نبود. حدود یک ماه و نیم پیش زندی با قلعه نویی صحبت کرد و گفت که از یک باشگاه قطری پیشنهاد دارد اما قلعه نویی با وی مخالفت کرد و گفت ما در استقلال به تو نیاز داریم.

وی در پاسخ به این پرسش که پس چرا در حال حاضر با انتقال زندی به یک تیم دسته اولی در لیگ قطر موافقت کردید، اظهار داشت: این بار پافشاری بیش از حد زندی باعث شد تا قلعه نویی و فتح الله زاده با صدور رضایت نامه وی موافقت کنند چون قلعه نویی معتقد است بازیکنی که فکرش با تیم نباشد دیگر نمی تواند برای آن تیم کارایی داشته باشد.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که چقدر مسائل مالی در انگیزه زندی برای انتقال به لیگ دسته اولی فوتبال قطر موثر بوده، تصریح کرد: قطعا یکی از مسائلی که نقش اصلی در این تصمیم زندی داشته پیشنهاد مالی باشگاه الاهلی قطر بوده است.

وی در خصوص اینکه چه مبلغی از قرارداد زندی به باشگاه استقلال خواهد رسید، تاکید کرد: من واقعا نمی دانم که چه میزان از قرارداد زندی بابت صدور رضایت نامه به باشگاه استقلال می رسد اما مطمئن باشید فتح الله زاده به خاطر این موضوع رضایت به انتقال زندی نداده است.

ماجدی در پاسخ به این پرسش که آیا زندی به دلیل اینکه در اکثر بازی ها در ترکیب اصلی تیم قرار نمی گرفت، خواستار انتقال به باشگاه الاهلی شد، گفت: هر بازیکنی فکر می کند که از نظر فنی از سایر بازیکنان بهتر و آماده تر است اما این سرمربی تیم است که تشخیص می دهد کدام بازیکن آماده تر بوده و در یک بازی به تیم کمک بیشتری می تواند بکند.

وی در مورد جایگزین زندی در تیم استقلال خاطرنشان کرد: طبق قوانین سازمان لیگ تا نیم فصل نمی توانیم بازیکنی را جذب کنیم اما به دنبال رفع نواقص خود در پست هایی هستیم که کمبود بازیکن داریم چون از نیم فصل دوم درگیر رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز خواهیم شد.

سرپرست تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا نمی ترسید سایر بازیکنان تیم به دلیل مشکلات مالی تیم به فکر جدایی از استقلال بیفتند، گفت: مطمئن باشید هیچ بازیکنی به دلیل مسائل مالی از باشگاه استقلال جدا نخواهد شد و اگر به زندی نیز رضایت نامه دادیم به خاطر اصرارهای  بیش از حد او و به دلیل معذوریت اخلاقی که در آن قرار گرفتیم  بود چون زندی در زمانی که می توانست به فوتبال خود در آلمان ادامه دهد ترجیح داد تابعیت ایرانی را برگزیند و در خدمت فوتبال ایران باشد.

وی با اعلام اینکه باشگاه استقلال هیچ مذاکره ای مبنی بر تعویض بازیکن با باشگاه پرسپولیس انجام نداده، گفت : در حال حاضر برای حل مشکلات فنی تیم نیاز به یک هافبک طراح در میانه میدان و یک مهاجم داریم. اگر چه مهاجمان ما تا اینجای فصل عملکرد چندان خوبی نداشتند اما مشکل اصلی به کمبود هافبک طراح در تیم باز می گردد نه مهاجمان تیم چون مهاجمان از سوی هافبک های تیم به خوبی تغذیه نشده و موقعیت های زیادی برای آنها ایجاد نمی شود. در واقع این مشکل به کمبود وجود یک هافبک بازی ساز در میانه میدان مربوط می شود.

ماجدی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی اولین پرداخت مالی به بازیکنان تیم در این فصل از لیگ صورت می گیرد؟ گفت: در حال حاضر فتح الله زاده چک های اسپانسر جدید باشگاه را دریافت کرده اما مدت دار است. او به دنبال این است که این چک ها را هرچه سریعتر تبدیل به پول کند تا بخشی از مطالبات مالی بازیکنان تا پایان هفته جاری پرداخت شود.


ویدیو مرتبط :
فریدون زندی ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موسوی به دلیل عدم انتقال به بیمارستان كشته شد



 

 

خواهرزاده موسوی

 

بر اساس گزارشات نیروی انتظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی قوه عاقله‌ای جریانات انحرافی حرمت‌شكن را هدایت و ساماندهی می‌نماید كه متاسفانه بخشی از این قوه عاقله ریشه در خارج كشور دارد.

 

سخنگوی كمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت:موسوی حبیبی خامنه به دلیل عدم انتقال به بیمارستان و شدت خونریزی كشته شده است.

به گزارش ایلنا،كاظم جلالی با اشاره به جلسه دیروز كمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در جلسه مشترك دیروز كمیسیون امنیت ملی با كمیسیون قضایی با دعوت از وزیر كشور و معاونت امنیتی و انتظامی وزارت كشور، سردار رادان جانشین نیروی انتظامی ، استاندار تهران و سردار رجب‌زاده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به بررسی حوادث روز عاشورا و حرمت‌شكنی‌های انجام شده توسط عده‌ای قلیل پرداخته و در این خصوص هم‌اندیشی داشتیم.

وی افزود:در این جلسه ابتدا وزیر كشور، استاندار تهران و نیروی انتظامی گزارشی از مسائل پیش آمده در شروع وقایع در روز عاشورا ارائه كردند. بر اساس گزارش ارائه شده جمعی كه ساماندهی شده بودند با حضور در برخی از مناطق تهران ضمن اهانت به امام حسین (ع) و ارزشهای عاشورایی و به آتش كشیدن پرچم و چادر برخی هیات‌ها و ضرب و جرح عزاداران به سنگ پرانی پرداختند.

جلالی تصریح كرد: در این جلسه وزیر كشور اعلام كرد كه در خصوص كشته‌شدگان حوادث روز عاشورا یك مورد كاملا مشخص است كه ترور بوده است.

وی خاطرنشان كرد: موسوی حبیبی خامنه در خیابان شادمان مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد متاسفانه وی به بیمارستان منتقل نمی‌شود و بر اثر خونریزی زیاد كشته می‌شود.

جلالی ادامه داد: وزیر كشور در این جلسه گفت: كه این ترور كاملا مشكوك و بر اساس یك برنامه‌ریزی انجام شده است.

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی ادامه داد: در این جلسه همچنین موضوع رفتن یك پاترول دو در در اجتماع مردم كه موجب كشته شدن دو نفر و مجروح شدن حدود بیست نفر شد نیز مورد بحث قرار گرفت. بر اساس گزارش‌های ارائه شده پاترول و صاحب آن شناسایی و مالك پاترول نیز احضار شده است.

جلالی گفت: بر اساس گزارشات ارائه شده یك نفر نیز از پل كالج به پائین پرت شده است كه با عنایت به گزارش نیروی انتظامی مبنی بر اینكه پل مذكور توسط اغتشاشگران اشغال شده بود و هیچ فردی جز اغتشاشگران در بالای پل وجود نداشت پرت شدن این فرد نیز مشكوك می‌باشد.

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی تاكید كرد: بر اساس گزارش ارائه شده در این جلسه توسط مسئولین وزارت كشور و نیروی انتظامی یك نفر نیز در افسریه چاقو خورده كه در حال بررسی است و یك نفر نیز كراكی بوده و بر اثر مرگ طبیعی در محیطی مشرف به یكی از مناطق تجمع از دنیا رفته است.

جلالی افزود: سردار رجب‌زاده با جراحاتی بر صورت و چشمان در جلسه حضور یافت و گویا هنگامیكه برای یكی از تجمعات جهت فیصله دادن غائله سخن می‌گفت با پرتاب اشیایی از طرف اغتشاشگران مجروح شد.

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی گفت: در حوادث روز عاشورا متاسفانه حدود ۲۳۰ نفر از پرسنل نیروی انتظامی مجروح شدند و خساراتی به اموال مردم و اموال دولتی وارد آمد.

وی افزود:: اعضاء كمیسیون امنیت ملی و كمیسیون قضایی ضمن تقدیر و تشكر از زحمات نیروی انتظامی و تلاشهای وزیر كشور و استانداری تهران خواستار قاطعیت و جدیت دستگاه قضایی در برخورد با مجرمین و حرمت‌شكنان شدند.

جلالی تاكید كرد: در این جلسه اعضاء كمیسیون بر ضرورت اطلاع‌رسانی بهنگام به مردم شدند.

وی خاطرنشان كرد: بر اساس گزارشات نیروی انتظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی قوه عاقله‌ای جریانات انحرافی حرمت‌شكن را هدایت و ساماندهی می‌نماید كه متاسفانه بخشی از این قوه عاقله ریشه در خارج كشور دارد و پشتیبانی برخی دشمنان مارك‌دار نظام از آنها نشان می‌دهدكه بر روی این موضوع سرمایه‌گذاری كرده و باید همگان هوشمندانه برخورد نمایند.