اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معذرت خواهی جاستین بیبر از هوادارانش


پس از حضور در شو تلویزیونی «الن دی جنرس» جاستین در یک ویدیو کلیپ که در فیسبوک به اشتراک گذاشته است از هوادارانش به خاطر تمام رفتارهای بدی که داشته عذر خواهی کرده است.

 
 
 
 
صبح بخیر: پس از حضور در شو تلویزیونی «الن دی جنرس» جاستین در یک ویدیو کلیپ که در فیسبوک به اشتراک گذاشته است از هوادارانش به خاطر تمام رفتارهای بدی که داشته عذر خواهی کرده است.

به گزارش صبح بخیر؛ در مورد کدام رفتار بد داری حرف میزنی جاستین؟ مصرف الکل پیش از رسیدن به سن فانونی؟ مسابقه سرعت در خیابان ها؟ پرتاب تخم مرغ به خانه همسایه؟ دستشویی کردن در سطل نظافت یک رستوران؟ یا وقتی که میمون خودت را در آلمان رها کردی؟

در این ویدیو که توسط خود جاستین گرفته شده، در مورد حضور خود در تلویزیون گفته است: « من نمی خواستم با غرور و خودپسندی ظاهر شوم، نمی خواستم طوری که یک سال و نیم گذشته رفتار کرده ام باشم. من آن کسی که تظاهر به بودنش می کردم نیستم».

معذرت خواهی جاستین بیبر از هوادارانش

این ستاره پاپ اشاره کرده است که مصاحبه ای که با الن داشته است اولین حضور رسمی او در تلویزیون پس از مدتی طولانی بوده است و اعتراف کرده که در مورد اینکه چه فکیری درباره او می کنند خیلی استرس داشته است.

بیبر گفته است: «ما اغلب ظاهر کسی را به خود می گیریم که نیستیم و احساسات و خود واقعیمان را مخفی می کنیم». او اضافه کرد: «احساسات زیادی درون من وجود داشت. بزرگ شدن در این عرصه کار سختی است. بزرگ شدن کلا کار سختی است».

جاستین در این ویدیو گفته که نمی خواهد دیگر آدمی باشد که به هیچکس و هیچ چیز اهمیت نمی دهد. او گفت گذشته ها گذشته و می خواهد ا این به بعد مهربان و خوب باشد، حتی اگر همه به او بگویند بچه ننه، چراکه مادرش او را اینطور بزرگ کرده است.

او روز تولد الن برای سورپرایز کردن او با یک دست گل و هدیه در برنامه اش حضور پیدا کرد. آنها در مورد فعالیت های جاستین و نگرانی و استرس او در هنگام مصاحبه صحبت کردند و جاستین به اشتباهاتی که کرده و احساس تاسفی که دارد اعتراف کرد.


ویدیو مرتبط :
معذرت خواهی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس هایی از ویلای جدید جاستین بیبر


 
 
 
 
 
عکس هایی از ویلای جدید جاستین بیبر
  پرتال سوال: