اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معتمد آریا: باید با طهارت از من نام ببرید!


زمانی که من از وجود خودم شخصیت دیگری را بوجود می آورم، در واقع من در حال آفرینش هستم. پس وقتی این کار را انجام می دهم، باید قبل از بردن نام من طهارت داشته باشند.

نمی توانم بگویم بحث ممنوع الکاری من شایعه است،چون بعضی ها سناریوهایی را برای کار فرستادند و چون نام من در آن سناریو به عنوان بازیگر برده شده آن کار رد شده.

فاطمه معتمد آریا در مصاحبه ای مفصل با تازه ترین شماره نشریه چلچراغ دغدغه این روزهای خود را به جستجوی تعادل گشتن عنوان کرده است و اعتقاد دارد که آنها یک نوع آفرینش انجام می دهند، به همین دلیل می گوید بعضی ها باید دهانشان را آب بکشند و بعد اسم بازیگران را بیاورند.

گزیده ای از اظهارات او را می خوانید:

* نمی توانم بگویم بحث ممنوع الکاری من شایعه است، چون بعضی ها سناریوهایی را برای کار فرستادند و چون نام من در آن سناریو به عنوان بازیگر برده شده آن کار رد شده.

این موضوع به من ارتباطی ندارد، زیرا به خود من هنوز به شکل مکتوب هیچ شخصی حرفی نزده است.

در مورد تلویزیون هم، درست همین روزها سناریویی بی نهایت زیبا از طرف علی طالبی برای بازی به من پیشنهاد شد که متاسفانه بعد از دو سه هفته رایزنی چون من فرصت کار روی یک پروژه را به مدت ۶ ماه به دلایل شخصی ندارم، نتوانستم همکاری کنم. اما هیچ منعی برای کار من وجود نداشت.



ویدیو مرتبط :
بازی بی نظیر معتمد آریا!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فاطمه معتمد​آریا در جشنواره تئاتر فجر



 

پیش فروش بلیت های جشنواره ی فیلم فجر آغاز شد

 

نمایش «نامه​هایی به تب» با کارگردانی سیامک احصایی در دومین روز جشنواره تئاتر فجر در تالار سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفت.

در این نمایش که متن​ آن را محمد چرمشیر نوشته، فاطمه معتمد آریا به عنوان بازیگر نقش اصلی حضور داشت.

طراحی صحنه متفاوت یکی از نقاط قوت نمایش سامک احصایی بود..../تحلیل :آفتاب