اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معتادترین فرد به بازی های کامپیوتری +عکس



معتادترین فرد به بازی های کامپیوتری +عکس

"لی منگ" 6 سال پیش از دانشگاه فارق التحصیل شده است ولی برخلاف بسیاری از دوستانش که به دنبال کار و شغل رفته اند او تمام وقت خود را در کافی نت و مشغول بازی می گذراند.

تا به حال مطالب مختلفی در مورد بازی های کامپیوتری گفته شده است که هر کدام به ضررها و یا به رکوردهای مختلف اشاره داشته است این بار اما با معتادترین فرد روبرو هستیم.

"لی منگ" 6 سال پیش از دانشگاه فارق التحصیل شده است ولی برخلاف بسیاری از دوستانش که به دنبال کار و شغل رفته اند او تمام وقت خود را در کافی نت و مشغول بازی می گذراند.

این حوان که البته این روزها نزدیک به 30 سال دارد در یکی از استان های شمالی چین به نام "چنگ چون" زندگی می کند و شش است تمام روز خود را در کافه ای تقریبا شلوغ می گذراند.

 

بازی های کامپیوتری,اعتیاد به بازی های کامپیوتری

 

صاحب این کافه می گوید او تمام روزش را در این مکان می گذراند و به عنوان یکی از میز و صندلی ها به حساب می آید چرا که کمتر از اینجا خارج می شود مگر آنکه بخواهد دوش بگیرد یا غذا بخرد. او همچنین موهای بلندی دارد چرا که وقت اصلاح کردن هم ندارد.

تا به حال پزشکان و روانشناس های بسیاری به سراغش رفته اند که البته او با هیچکدام صحبت نکرده است و تنها بازی خودش را ادامه داده است.

البته او خوب هم پول در می آورد چرا که با این همه بازی کردن تنها دستاوردهای بازی خود را به دیگر بازیکنان می فروشد و از آنان پول می گیرد سپس خرج زندگی خودش را می دهد.

بسیاری از بچه هایی که در کافه بازی می کنند می گویند او با هیچکس صحبت نمی کند به همین علت کسی نمی داند آیا او خانواده ای دارد یا خیر. او حتی تعطیلات سال نو را نیز در کافه می گذراند./باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
عکس از محیط بازی کامپیوتری(جنگ ستارگان-1-2-3)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست رکورد بازی های کامپیوتری +عکس



او از 5 روز پیش بازی خودش را آغاز کرده است و در این مدت تنها برای دستشویی و یا استراحت دادن به چشمان 10 دقیقه فرصت داشته است.

شکست رکورد بازی های کامپیوتری

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، به تازگی یک طرفدار بازی های کامپیوتری توانست بدون اینکه لحظه ای استراحت داشته باشد رکورد بازی های کامپیوتری را بشکند.

"اوکان کایا" جوان 28 ساله ای است که توانست با انجام بازی جدید "ندای وظیفه" به مدت 135 ساعت و 50 دقیقه و بدون استراحت رکورد بازی های رایانه ای را به نام خودش به ثبت برساند.

شکست رکورد بازی های کامپیوتری

این جوان استرالیایی توانست رکورد قبلی این بازی ها را که چند سال پیش و به مدت 120 و 30 دقیقه بود را بشکند و البته برای شکستن این رکورد زحمت زیادی کشیده است.

او از 5 روز پیش بازی خودش را آغاز کرده است و در این مدت تنها برای دستشویی و یا استراحت دادن به چشمان 10 دقیقه فرصت داشته است. او همچنین برای بیدار ماندن نیز از نوشابه های انرژی زا استفاده کرد است.

شکست رکورد بازی های کامپیوتری

اوکان می گوید: در طول مدت شکست رکورد دستانم زخمی شده بودند و مجبور بودم تا آن ها را برای مدتی ببندم همچنین دسته بازی نیز دچار مشکلاتی شده بود.

نکته جالب توجه این است که این بازی جدید خود به تنهای توانسته است رکورد فروش بازی های کامپیوتری را نیز بشکند و با فروش 8 میلیون نسخه در روز اول کارش را شروع کرده است./باشگاه خبرنگاران