اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معاون پوتین : ایران اتمی نمی شود



 

 

 

معاون پوتین : ایران اتمی نمی شود

 

سرگئی ایوانف معاون ولادیمیر پوتین نخست وزیر روسیه در حاشیه كنفرانس امنیتی مونیخ در آلمان اعلام كرد كه ایران در آینده نزدیك یك قدرت اتمی نخواهد شد.

به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه ، ایوانف كه در واكنش به ابراز نگرانی های اخیر برخی مقامات غربی از جمله وزیر دفاع بریتانیا از احتمال دست یابی ایران به سلاح هسته ای تا 1 سال دیگر سخن می گفت با بی اساس دانستن این موضوع گفت :‌‌ " ما بر این باوریم كه نه تحریم های بیشتر و نه ارعاب و استفاده از نیروی نظامی ابزارهای موثری برای حل موضوع اتمی ایران نیستند".

در این كنفرانس سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه نیز نسبت به تشدید تحریم های اقتصادی غرب علیه ایران هشدار داد.

لاوروف با اشاره به اینكه تشدید تحریم ها به اقتصاد ایران صدمه خواهد زد افزود كه این تحریم ها فراتر از توافقات 5 عضو دایم شورای امنیت و آلمان درباره قطعنامه تحریمی ایران در ژوئن سال گذشته میلادی است.

گفتنی است با وجودی كه روسیه اعلام می كند كه  تحریم ها را ابزاری موثر برای حل و فصل موضوع هسته ای ایران نمی داند اما تا كنون به هر 4 قطعنامه تحریمی شورای امنیت علیه ایران رای مثبت داده است.

با این حال روس ها به همراه چین تا كنون در جلسات شورا و به هنگام بحث و بررسی درباره قطعنامه های پیشنهادی آمریكا و غرب علیه ایران تلاش كرده اند تا از شدت مجازات قطعنامه ها علیه ایران كم كنند...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
پوتین با چمدان اتمی و خودروی جنگی در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوتین: نگران "بمب اتمی" ایران نباشید، اسرائیل حلش می کند!



روایت نخست وزیر اسبق اسپانیا از سخنان در گوشی پوتین در خصوص ایران

پوتین: نگران "بمب اتمی" ایران نباشید، اسرائیل حلش می کند!

پوتین نزدیک من امد و در گوشم گفت، "خوزه ماریا نگران نباش من و تو، می توانیم هر چیزی به ایران بفروشیم حتی اگر نگران بمب هسته ای این کشور باشیم. چراکه در پایان اسرائیل خود به حساب این قضیه خواهد رسید."

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب:  خوزه ماریا ازنار، نخست وزیر سابق اسپانیا گفت: پوتین به من گفت که نگران بمب اتمی ایران نباشد اسرائیل خودش آن را حل می کند.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، ازنار که از سال 1996 تا سال 2004 قدرت را در اسپانیا در دست داشت چندین بار به شدت از اسرائیل انتقاد کرده است.

نخست وزیر اسبق اسپانیا اضافه کرد: مذاکره هفته ی اینده در بغداد بابد اخرین فرصت تهران برای همکاری باشد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

وی در ادامه از تهران خواست که غنی سازی را متوقف، اورانیوم های غنی سازی را نابود  و تاسیسات هسته ای  را از کار بیاندازد!

خوزه ماریا ازنار در این اظهارنظر، به ذکر حاطره ای دیدارش با پوتین اشاره کرده است.

وی با اشاره به سخنانش علیه ایران گفت: پوتین در جلسه ای که سران برخی کشورها حضور داشتند، نزدیک من امد و در گوشم گفت، "خوزه ماریا نگران نباش، من و تو می توانیم هر چیزی به ایران بفروشیم حتی اگر نگران بمب هسته ای این کشور باشیم. چراکه در پایان اسرائیل خود به حساب این قضیه خواهد رسید."/انتخاب