اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معاون منابع انسانی:درباره جداسازی جنسیتی كارمندان هیچ دستورالعملی صادر نشده است



 

 

معاون منابع انسانی:درباره جداسازی جنسیتی كارمندان هیچ دستورالعملی صادر نشده است

 

 

در پی انتشار اخباری مبنی بر دستور اداری یك فرماندار برای جداسازی كارمندان زن و مرد در اداره های آن شهرستان، معاون راهبردی منابع انسانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور ارائه هر گونه دستورالعمل در این زمینه را تكذیب كرد.

هاجر تحریری نیك صفت در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اعلام این كه درباره جداسازی جنسیتی كارمندان هیچ وقت دستورالعملی صادر نشده است، گفت: به نظر می رسد این كار براساس سلیقه مدیریتی آن فرماندار انجام شده است.

او در پاسخ به این سوال كه آیا در این زمینه قانونی وجود دارد یا خیر؟ گفت: قانون در مورد جداسازی جنسیتی كارمندان مسكوت است، اما منع قانونی هم در این باره وجود ندارد.

تحریری با بیان این كه در چنین مواردی مدیران با مافوق خود باید هماهنگ باشند، گفت: در مواردی كه می تواند در سیستم اداری یا اجتماعی حساسیت ایجاد كند، بهتر است با مقامات مافوق هماهنگ شود.

به گزارش ایسنا، به تازگی فرماندار یكی از شهرستان های شمالی كشور از جداسازی كارمندان زن و مرد در اداره های این منطقه خبر داده بود..... /  خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
کلیات مدیریت منابع انسانی برنامه ریزی منابع انسانی استخدام منابع انسانی ترک خدمت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور: میزان عیدی امسال كارمندان وبازنشستگان



 

 

 

عیدی

 

 

 

لطف‌الله فروزنده در خصوص میزان افزایش عیدی در سال جاری، اظهار داشت: براساس قانون مدیریت خدمات كشوری عیدی بازنشستگان و كارمندان 385 هزار تومان است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: عید بازنشستگان و كارمندان امسال حدود 385 هزار تومان است.

لطف‌الله فروزنده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص میزان افزایش عیدی در سال جاری، اظهار داشت: براساس قانون مدیریت خدمات كشوری عیدی بازنشستگان و كارمندان 385 هزار تومان است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با بیان اینكه برنامه‌های آینده معاونت توسعه و مدیریت سرمایه انسانی فقط اجرای دوركاری است، گفت: انتقال 120 شركت از تهران قطعی شده و تاكنون 30 هزار كارمند از تهران خارج شده‌اند.

فروزنده خاطرنشان كرد: 14 برنامه برای ایجاد یك نگاه سیستمی نسبت به تهران داریم و توسعه هرگونه واحد صنعتی در تهران نیز ممنوع شده است...../تحلیل:تابناک