اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معاون استاندار تهران خبرداد: تبدیل وضعیت نیروهای انتقالی تهران با برگزاری آزمون



معاون استاندار تهران خبرداد:

تبدیل وضعیت نیروهای انتقالی تهران با برگزاری آزمون/ 17 تیرماه آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران از تبدیل وضعیت نیروهای انتقالی تهران از طریق برگزاری آزمون خبر داد.

نصرالله ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا: گفت: در راستای مجوز سه هزار تبدیل وضعیت نیروهای منتقل شده از كلان شهر تهران به شهرستان‌های پایتخت، دستگاه‌های اجرایی شهرستانها موظف شدند تا پست‌های بلاتصدی خود را اعلام كنند و با جمع‌بندی كه صورت گرفت 23 دستگاه اجرایی، یكهزار و 200 پست بلاتصدی خود را اعلام كردند.

وی با بیان اینكه ثبت‌نام برای تبدیل وضعیت نیروهای منتقل شده از تهران از روز شنبه آغاز شده و 17 تیر ماه جاری به پایان می‌رسد، افزود: تمام كاركنان مشمول مصوبه از جمله نیروهای قرارداد كار معین كه بیش از یك سال سابقه خدمت دارند و از كلان‌شهر تهران منتقل شده‌اند، نیروهایی كه قصد انتقال از كلان شهر تهران را دارند و نیروهایی كه از محل طرح‌های عمرانی حقوق و مزایا دریافت می‌كردند، به شرط داشتن یك سال سابقه كار و پرداخت حق بیمه می‌توانند در آزمون تبدیل وضعیت ثبت‌نام كنند.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران، زبان انگلیسی در سطح عمومی، ریاضی مقدماتی، زبان ادبیات فارسی، معارف اسلامی، استعداد، هوش و اطلاعات عمومی از جمله منابع آزمون تبدیل وضعیت محسوب می‌شود و سوالات از طریق بانك اطلاعاتی معاونت ریاست جمهوری استخراج و اعلام و برگزاری آزمون نیز با نظارت مستقیم و دقیق معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

ابراهیمی گفت: متقاضیان می‌توانند برای شركت در آزمون به آدرس www.azmoon.ostan-th.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و شركت در آزمون اقدام كنند.

وی عنوان كرد زمان برگزاری آزمون متعاقبا اعلام می‌شود و نتایج نیز دو هفته تا یك ماه پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد./ایسنا


ویدیو مرتبط :
ناهماهنگی در برگزاری آزمون نظام مهندسی تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معاون استاندار تهران: پرداخت یارانه‌ها بدون تغییر امسال ادامه دارد



پرداخت یارانه‌ها,درباره پرداخت یارانه‌ها

معاون استاندار تهران: پرداخت یارانه‌ها بدون تغییر امسال ادامه دارد

معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران گفت: پرداخت یارانه‌ها در سه ماهه نخست امسال ادامه دارد و بدون تغییر به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

نعمت‌الله ترکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت رفاه و فقر شهروندان تهرانی در سالی که گذشت، گفت: اعلام چنین شاخصی نیازمند منابع و مصارف خانوار است. به این معنا که میزان منابع و مصارف باید به صورت روزانه ارزیابی شود تا سرانه درآمد مصرف خانوار نیز مشخص شود.

وی افزود: در سال 91 اگر سرانه درآمد سالانه را 16 میلیون تومان برای خانوار سه نفره در نظر بگیریم، به طور میانگین می‌توان گفت این خانوار در شهر تهران زندگی مطلوبی دارند، اما اگر منابع و سطح مصارف را در نظر بگیریم ، در این صورت نمی‌توان گفت رفاه برای خانوارها وجود دارد یا وضعیت مطلوب است!

ترکی در پاسخ به ایسنا درباره اینکه در سال 91 به علت افزایش قیمت‌های عمومی ، پس‌انداز از سبد خانوارهای تهرانی به ویژه کارمندان حذف شد، نیز گفت: هزینه‌های مصرف در سال 91 بالا بود لذا نمی‌توان پس‌انداز را در سبد خانوار دید چرا که علی‌رغم افزایش درآمد، به علت افزایش قیمت‌ها، مصرف نیز افزایش یافت.

معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران درباره پرداخت یارانه‌ها نیز گفت: پرداخت یارانه‌ها در سال 92 نیز ادامه دارد و بدون تغییر به حساب سرپرستان خانوار پرداخت خواهد شد./ایسنا