اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور:امسال 65 دانشجوی دكتری در دانشگاه پذیرش می‌شود



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با برگزاری آزمون نیمه متمركز

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور:امسال 65 دانشجوی دكتری در دانشگاه پذیرش می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور از پذیرش حدود 65 دانشجوی دكتری در سال تحصیلی جدید خبر داد.

دكتر معتمدی در گفت‌وگو با ایسنا:با بیان اینكه در دوره دكتری امسال دانشگاه پیام نور بین 3 تا 7 نفر در هر رشته پذیرش خواهند شد، گفت: این موضوع مشروط به این است كه افراد بتوانند شرایط علمی لازم را در مصاحبه ها كسب كنند.

وی با تاكید بر اینكه دانشگاه پیام نور دیگراز طریق آزمون فراگیر، دانشجو دكتری پذیرش نخواهد كرد، تصریح كرد: پذیرش دانشجو دكتری دانشگاه پیام نور نیز همانند سایر دانشگاه‌ها از طریق آزمون نیمه متمركز انجام می‌گیرد./ایسنا


ویدیو مرتبط :
سخنرانی دکتر نجف زاده معاون محترم اجرایی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در خصوص پیگیری های دکتر مددی در انجام پرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پذیرش دانشجوی مجازی در دانشگاه پیام نور



 

پذیرش دانشجوی مجازی در دانشگاه پیام نور

 

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور كشور گفت: بستر‌های لازم برای پذیرش دانشجوی مجازی در دانشگاه پیام نور فراهم می‌شود.

فیصل حسنی كه عصر سه‌شنبه در جمع رؤسای مراكز و واحد‌های دانشگاه پیام نور استان فارس در شیراز سخن می‌گفت، اظهار داشت: یكی از اهداف دانشگاه پیام نور توسعه آموزش‌های مجازی است كه با فراهم شدن بستر‌های لازم در این مورد، پذیرش دانشجوی مجازی نیز در این دانشگاه آغاز می‌شود.

حسنی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینكه هیچ نگرانی در مورد پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور وجود ندارد خاطرنشان كرد: تا50 سال آینده با سرعت و اقتدار پیش می‌رویم و به دلیل توسعه پذیرش دانشجوی بومی، در آینده مشكلی در تعداد دانشجو نداریم.

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور كشور، افزایش تعداد اعضای هیئت علمی و توسعه و تجهیز آزمایشگاه‌ها را یكی از برنامه‌های دانشگاه پیام نور برای افزایش كیفیت آموزش عنوان كرد ابراز داشت: افزایش كیفیت آموزش موجب افزایش اعتماد مردم به دانشگاه می‌شود.

حسنی تصریح كرد: در حال حاضر بیش از 800 هزار نفر در كشور متقاضی ورود به مقطع كارشناسی ارشد هستند كه سهم پذیرش دانشگاه پیام نور 4 هزار نفر است و امیدوارم طی 10 سال آینده این میزان به 80 هزار نفر افزایش یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینكه ما معتقدیم هر كارمند و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور باید یك سقف داشته باشد خاطرنشان كرد: برای حل مشكل مسكن كاركنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور تلاش می‌كنیم.