اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معاونت امنیتی تهران: كشته‌شدن یك نفر در میدان 7 تیر كذب محض است



 

 

 

معاونت امنیتی تهران: كشته‌شدن یك نفر در میدان 7 تیر كذب محض است

 

معاونت امنیتی تهران: كشته‌شدن یك نفر در میدان 7 تیر كذب محض است/ اصلاً درگیری‌ در پایتخت وجود نداشت

وی افزود: امروز در سطح شهر تهران هیچ‌ درگیری‌ای اتفاق نیفتاده است اما رسانه‌های بیگانه برای جو سازی علیه نظام اسلامی و جبران ناكامی‌های امروز فتنه‌گران، خبر دروغینی با محتوای كشته شدن یك نفر در یكی از میادین اصلی تهران منتشر كرده‌اند.

سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استانداری تهران یكی از پروژه‌های جریان ضد انقلاب در روز جاری را "كشته‌سازی " خواند و تاكید كرد: خبر كشته شدن یك شهروند در تهران از اساس كذب است چرا كه اصلاً درگیری‌ در پایتخت وجود نداشته است.

صفرعلی براتلو سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استانداری تهران با اشاره به تكاپوی فتنه‌گران برای ایجاد آشوب و اغتشاش در سطح شهر تهران گفت: امروز با وجود همه تلاش‌های منافقان، ضدانقلاب، سلطنت‌طلب‌ها و رسانه‌های صهیونیستی هیچ درگیری‌ یا تجمعی در سطح شهر تهران رخ نداده است.

وی یكی از پروژه‌های جریان ضد انقلاب در روز جاری را "كشته‌سازی " عنوان كرد و افزود: امروز در سطح شهر تهران هیچ‌ درگیری‌ای اتفاق نیفتاده است اما رسانه‌های بیگانه برای جو سازی علیه نظام اسلامی و جبران ناكامی‌های امروز فتنه‌گران، خبر دروغینی با محتوای كشته شدن یك نفر در یكی از میادین اصلی تهران منتشر كرده‌اند.

سرپرست معاونت امنیتی-انتظامی استانداری تهران تصریح كرد: خبر كشته شدن یك شهروند در تهران از اساس كذب است چرا كه اصلا درگیری‌‌ در پایتخت وجود نداشته است.

براتلو در پایان اظهار داشت: اینگونه اخبار تنها به منظور جوسازی در رسانه‌ها فتنه‌گر و ضد انقلاب منتشر می‌شود....../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
كشته شدن نیروی داعش فقط با یك تیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میدان «هفت تیر» تهران زیر زمین می رود!


رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از آغاز مطالعات برای توسعه فضاهای زیر سطحی پایتخت خبر داد و گفت: میدان هفت تیر نخستین اولویت برای اجرای پروژه توسعه فضاهای زیرسطحی تهران است.

خبرگزاری مهر: رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از آغاز مطالعات برای توسعه فضاهای زیر سطحی پایتخت خبر داد و گفت: میدان هفت تیر نخستین اولویت برای اجرای پروژه توسعه فضاهای زیرسطحی تهران است.

اقبال شاكری با بیان این كه در برنامه 5 ساله دوم شهرداری موظف به تهیه طرح جامع استفاده از سطوح زیر سطحی شهر تهران شده است گفت: كمیسیون عمران برای نحوه تهیه این طرح جلساتی را با سازمان زیباسازی،معاونت شهرسازی و فنی عمران شهرداری  و مشاوران مربوطه برگزار كرده است.

وی ادامه داد: میدان هفت تیر اولویت اول برای ساماندهی و استفاده از فضاهای زیر سطحی است كه مطالعات امكان سنجی آن پیش از این نیز در سال 89 انجام شده و به دلایلی متوقف شده بود.

شاكری با بیان اینكه بودجه مطالعاتی به زیر زمین رفتن برخی میادین در بودجه سال 93 شهرداری در نظر گرفته شده است گفت: مطالعات میدان هفت تیر در حال انجام است و پس از نهایی شدن به شورا ارائه می‌شود.

میادین انقلاب،ونك و صادقیه در نوبت زیر زمینی شدن

به گفته این عضو شورای شهر تهران میادین ونك،انقلاب و صادقیه نیز از اولویتهای بعدی این طرح مطالعاتی هستند.

وی با اشاره به جزییات طرح زیر سطحی شدن میدان هفت تیر گفت: تنها مسائل ترافیكی و حمل و نقل در این پروژه مد نظر ما نیست و موضوعاتی مانند واحدهای تجاری، ایجاد فضاهای خدماتی، پاركینگ و ایجاد فضاهایی تفریحی برای پركردن اوقات فراغت نیز پیش بینی شده است.

فضای روی سطح میدان هفت تیر پیاده راه می شود

شاكری ادامه داد: در فضاهای روی سطح نیز پیاده راه سازی و طرح های خدماتی پیش بینی شده است.

انتقاد از وضعیت آشفته میدان هفت تیر


این عضو شورای شهر تهران دلیل در اولویت قرار گرفتن میدان هفت تیر برای به زیر سطح رفتن  را ختم شدن بزرگراههای بزرگ و انشعابات گوناگون حمل و نقلی در این مكان دانست و گفت: ساختمانهای تجاری و عبور عابران پیاده و ترافیك وضع آشفته ای در این میدان به وجود آورده است كه نیاز به ساماندهی دارد.

ساماندهی میادین انقلاب و بهارستان

وی با اشاره به تصویب یك فوریت ساماندهی میدان امام خمینی (ره) در شورا گفت: میدان بهارستان، امام و انقلاب نیز در اولویت ساماندهی هستند.

شاكری تاكید كرد: باید به شهرداری اجازه داده شود تا پیش از آغاز ساماندهی میادین و نهایی شدن طرح ساماندهی اجازه تغییر كاربری به ساختمانهای مجاور میادین داده نشود.