اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مصدومیت 10 نفر در پس لرزه شب گذشته دهلران



اخبار,اخبار حوادث , زمین لرزه در دهلران

 

اخبار حوادث - پس لرزه ها همچنان ادامه دارد
مصدومیت 10 نفر در پس لرزه شب گذشته دهلران

مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات از مصدومیت 10 نفر در پس لرزه شب گذشته منطقه دهلران و انتقال 4 نفر به بیمارستان خبر داد .

مرتضی مرادی پور در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران ،‌ با  اشاره به زمین لرزه ی 5.8 ریشتری شب گذشته  در دهلران گفت : با توجه به فعال شدن گسل زاگرس ،‌ زمین لرزه شب گذشته اگرچه دور تر از محدوده ی اصلی رخ داد اما  در واقع پس لرزه ای پس از زلزله 6.1  ریشتری بوده است به طوری که تاکنون فعالیت این گسل  216 پس لرزه و پیش لرزه داشته است .

وی تصریح کرد : این پس لرزه منجر به خسارت به روستاهای این محدوده و ترک خوردگی برخی منازل مسکونی شد. همچنین به علت ریزش کوه مسیر مورموری به دهلران مسدود شد.

مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات در ادامه با اشاره به مصدومیت افراد  در این پس لرزه افزود : این پس لرزه منجر به مصدومیت 10 نفر شد که 4 نفر از آنان برای درمان بیشتر به بیمارستان منتقل شدند .

وی در خصوص میزان خسارت های وارده اظهارداشت : ما بر آوردی از خسارت ها نداریم.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
10 لحظه مهم رقابت های شب گذشته بسکتبال ان بی ای (10 آذر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در پی زمین لرزه شب گذشته تهران/سازمان امداد و نجات وضعیت آماده باش نارنجی برای تهران اعلام کرد



اخبار,اخباراجتماعی ,زمین لرزه  در تهران

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از وضعیت آماده باش (نارنجی) برای استان تهران در پی وقوع زمین لرزه‌ای در مرز استانهای تهران و سمنان خبر داد.

به گزارش ایسنا ،‌ دکتر ناصر چرخساز با اشاره به وقوع زمین لرزه اخیر در مرز استان تهران و سمنان گفت: روز گذشته ساعت ٢٣:١٢ زمین لرزه ای به بزرگی ٤.١ ریشتر در عمق ١٣ کیلومتری زمین در مرز استان‌های تهران و سمنان حوالی جواد آباد رخ داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی هلال احمر، وی ضمن اعلام آماده باش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر، افزود: بر همین اساس وضعیت آماده باش (نارنجی) برای استان تهران و آماده باش (زرد) برای استان سمنان لحاظ شده است.

به گفته وی، تاکنون سه زمین لرزه به ابعاد 3.1، 4.1 و 3.4 در این منطقه به ثبت رسیده است.
 
اخبار  اجتماعی  -  ایسنا